一趟旅行,如果第一件事係買機票,第二件事就係搵住宿。

不過好多時我地都會諗,住邊到平啲、方便啲、舒服啲。究竟點揀先最啱?其實係睇你性格同旅行時間。同你分析5種住宿邊樣最啱你!

【民宿 (Guesthouse / B&B)】
多為家族式經營,有點前舖後居的感覺。傳統民宿多由民居改建,故你會感受到當地建築風貌。有時間的話,記得同民宿主人吹水,因為你會對該地方有更深認識,又或者知道主人開民宿的原意。另外部份民宿建在田原或海岸邊,自然美景唾手可得。

健談度:★ ★☆☆☆
旅行長度:★ ★★☆☆
方便度:★ ★☆☆☆
舒適度:★ ★★★☆
適合旅人:家庭旅行、自駕遊旅人、度假旅人、愛好大自然旅人

相關資訊:
http://www.fun-taiwan.com/
http://zh-t.airbnb.com/

【Hostel / 青年旅舍】
小編最喜歡的住宿。Hostel名副其實為背包客集中地,地點多為城市中心,以超抵價錢,享受到旅行最基本需要,例如瞓覺、廚房、上網、城市地圖等等。另外亦為旅遊情報站,邊到食嘢平、幾時免費開放、隠世景點,通通可從各地旅人「收風」。識住一定住dorm,因為你會遇想不少意想不到的人和事。

健談度:★ ★★★☆
旅行長度:★ ★☆☆☆
方便度:★ ★★★☆
舒適度:★ ☆☆☆☆
適合旅人:背包客、窮遊旅人、喜歡飲酒之人、貪玩之人

相關資訊:
http://www.hostelworld.com/

【自己租屋】
Airbnb係海外租屋的旅遊方法,成為該屋幾日或幾個禮拜的主人,開Party又得,煮飯仔hea吓又得,可以於世界各地租間屋住。上至別墅,下至幾百呎房仔都有得揀。最正係有啲得意屋企、絕密靚景可以喺呢到發現。

健談度:★ ☆☆☆☆
旅行長度:★ ★★☆☆
方便度:★ ★★☆☆
舒適度:★ ★★★☆
適合旅人:家庭旅遊、一大班同伴旅遊

相關資訊:
http://zh-t.airbnb.com/

【沙發衝浪】
近期盛行的1種住宿,沙發衝浪玩法為一方旅人提供住宿,另一方於旅途中入住旅人家中數日至數十日,從而體驗當地人生活。另外促進旅遊人之間的接觸,增進文化交流。 不少人將沙發衝浪訂為慳錢去旅行的方法,不過我認為重點應放在和收留你的旅人交流,因為他們的生活文化,該城市特色你會從他們身上找到。

健談度:★ ★★★★
旅行長度:★ ★★★☆
方便度:★ ☆☆☆☆
舒適度:★ ★☆☆☆
適合旅人:喜愛分享旅人、背包客

相關資訊:
http://www.couchsurfing.org/
http://gotrip.hk/article/index.php?id=32279

【酒店】
香港人最常選擇,舒適度亦為5種住宿中最高。旅行唔想辛苦自己,想瞓好啲可選擇酒店,員工亦會提供較高質素服務。想歎世界或著重個人空間旅人啱晒!

健談度:★ ☆☆☆☆
旅行長度:★ ★☆☆☆
方便度:★ ★★☆☆
舒適度:★ ★★★★
適合旅人:商務旅人、重視個人空間旅人

相關資訊:
http://www.expedia.com.hk/
http://www.agoda.com/city/hong-kong-hk.html