到達Cairns的第1日風和日曬,可惜時間不合就不能出海……

第2日預測到打風,如果風勢強勁,往後的日子天氣會愈來愈差
一場來到,更係打風都要出海博一博啦! XD
天陰陰、雨濛濛,真不像我想像中的大堡礁呢!
乘著大船出海,中途大風大雨大浪,這個時候害怕的竟然不是其他,而是截返。
結果全船有9成人都暈船浪,浪大如同玩過山車,而且持續了很久。

連平時不會暈船浪嘔吐的我也不例外,不得不讚這裡的工作人員,大家都很見憤見熟,照顧每個乘客。

而我都是因為這次經驗而學懂了暈船浪不能做的事!
1. 不要向下層船的TOILET 方向走(因為這兒會更搖晃)
2. 可以出去船頭吹吹風會更好
3.暈船浪嘔吐後要口含住冰 (會沒有再想吐的感覺)
4. 上船前一定要食飽

很幸運地船抵達Outer reef時,天氣開始穩定有陽光,在船上睇Outer reef的海底~正

玩海底漫步,魚兒們在身旁不斷穿梭,很壯觀呀!
驚險情節: 拍自家影片時,趺左部機,好彩趺在鐵板,沒有石沉大海。最後用身體語言叫工作人員幫忙執,由於戴著那個”太空帽”,唔可以自己執,頭一定要水平線,如果唔係就會入水!

官方相片,清好多XD (會係咁比道具你影相)

又話唔識游泳都可以浮潛嘅?

腳不碰地下已經夠驚,仲要大浪=0=,不過唔去過我係唔會甘心XD
結果同一個唔識游泳既女仔一齊拎住水泡漂出去了……
我們雙手拿著水泡,頭向下,浮呀浮,漂呀漂,不遠處已經看到一片美麗的珊瑚了
欣賞完後,上水發現被浪沖到很遠,很拼命的想回去,但已經沒有力了。
哈哈! 幸好我還記得救命手勢,最後工作人員帶我們回去XD

之後同人講番成個經歷,有人話我勇敢,有人話我玩命,個刻我只係覺得今次唔試,唔知道會不會有下次……

這就是第3個第1次的體驗,打風勁大浪,唔識游水拎住個水泡.去大堡礁玩浮潛?

相關文章:
一個旅行,10個第1次的體驗
http://gotrip.hk/discoverneo/article?id=35381
感受.自然美@Gold Coast—Miami Beach
http://gotrip.hk/article/index.php?id=35493
企垃圾筒的色彩人生@Cairns
http://gotrip.hk/article/index.php?id=35541