為《浪遊南美》出差,飛南美要成廿個鐘,中間梗係要搵個地方停停,歐洲嘅中心瑞士就係個唔錯選擇,由機場出巿中心,都係30分鐘左右。坐咗10幾個鐘飛機,梗係要出去呼吸吓新鮮空氣,做一日瑞士人啦!無聊觀察吓,你會發現蘇黎世有好多得意嘢架,去過瑞士嘅朋友有冇發現到呢?

今次嘅浪遊南美路線:


香港 => 蘇黎世 => 聖保羅 => 布宜諾斯艾利斯 => 蒙特維多 =>里約熱內盧 => 聖保羅 => 蘇黎世 => 香港

撰文、相片:狼之
鳴謝:瑞士航空

行過見到成班傻雀排排企!

蘇黎世國際機場,被喻為最好瞓嘅7個機場之一。小編親身試過,無嘢欄住好好瞓之餘仲有電叉,係幾正!

出巿中心就係呢架10號輕鐵,1 Day Pass 約12法朗有交易(約HKD$110)!

唔係日韓先有櫻花嘅!其實歐洲嘅櫻花都幾靚架,花期更比亞洲嘅耐。

單車係瑞士人最常用的交通工具,如果香港都可以單車代步就好了。

呢張相有幾多個BB?仲要個個打孖上!

蘇黎世都有情人鎖橋

天氣大轉變,由15度的香港到0度的蘇黎世,再到30度的巴西。@@

識玩嘅,一定係去大學搵嘢玩,玩過返唔到轉頭。

蘇黎世大學嘅Canteen,甚具藝術氣氛!

成間最有霸氣就係呢張凳!不過好似隔離位同學眼神怪怪哋。

在百物騰貴的瑞士,「腸仔飽」就係窮人恩物,不過個飽好似有啲硬。

蘇黎世平靜的一面

蘇黎世的火車站,你可以喺到坐火車穿梭歐洲各城市!

實用資料:
出發南美,可乘瑞士航空往巴西聖保羅,於瑞士蘇黎世轉機。
蘇黎世往聖保羅航班每日一班。
更多資訊:http://www.swiss.com/hk/en