咖喱星球人會不停煩你煩到你投降

來自咖喱星球嘅人,如果工作上同過佢哋交手,只要佢係你嘅客人,都會明白佢哋煩嘅程度係「打大佬」級,大概佢哋會不停煩你,煩到你投降之後,佢哋就會得到自己想要嘅嘢。

招數都係講完又講

佢哋嘅技倆通常係會不停將同一樣嘢講完又講,類似羅家英喺《西遊記》入面咁樣,真係好煩;又或者係用投訴等藉口威脅你,作為三大玻璃心種族之一,佢哋最叻會話你歧視佢哋囉⋯⋯

事關咖喱星人已經遍布世界每一個角落,比鄰國同胞嘅覆蓋有過之而無不及,特別係喺美加同澳洲嘅航班上面,一年兩次嘅「愛回家」式大規模遷徙,近乎冇可能見唔到佢哋嘅蹤影。

喺來往印度嘅航班上面,其中一個飛機餐嘅選擇係印度素菜;而長途航班嘅主餐都有一個係素菜意粉嘅選擇,其他航班,如果需要素菜嘅乘客就要預先訂,不過呢班人最大安旨意最老奉,十次有八次唔訂,就算訂咗都冇用,因為會搞事囉!
咖喱星人A君

  • 聲稱素食者
  • 訂咗素菜餐

佢打開個素菜餐之後,突然叮我出去。
我:「哈囉,有咩幫到你?」
A君:「我唔鍾意食呢個!」
我:「哦,有咩我係幫到你?」
A君:「我想食雞。」
我:「但你係素食者,雞唔係素食喎!」
A君:「雞我可以嘅,我係『雞食者』。」
(Chicken is fine! I am「CHICKEN-TARIAN」。)
係啊!佢哋一見到雞就會有如神跡一樣,食齋嘅都可以食到雞,仲學倉頡造字一樣,整咗個「Chicken- Tarian」出嚟。

我:「我要派晒所有普通餐乘客先,如果我有多雞嘅,我畀你吖!」
A君:「我而家要,你哋啲嘢唔啱我胃口,仲要我等?」
我:「好抱歉,係啊!我哋冇可能迎合到每一個乘客嘅口味,同埋每一個乘客都係得一份餐,如果我畀咗你,最後有人冇嘢食,難道我同佢講係A君你攞多咗一份?咁係咪唔公平先?我有多一定會畀你。」

當你笑笑口又夠強硬,佢哋就會冇位入你,然後你就會取得勝利喇!不過,其實咖喱星人除咗貪心少少之外,佢哋都係好可愛嘅,可能佢哋頭腦簡單啩!