話說到埗是凌晨,知道啊姐book了皇宮high tea(high tea正解是頹飯我知道),臉皮厚厚的我當然R去啦,畢竟這些機會唔係次次有,有得去真係唔去?

吃tea的皇宮叫 fulaknuma palace,是市內一個歐式建築的皇宮,建於1893了,然後在2010由豪華酒店集團Taj改建成酒店,有spa做有tea食,仲可以租個ball room搞party / wedding,印度人咁好諗頭,保育之餘賺埋你錢,犀利犀利。

到埗之後要轉皇宮內的golf車,沿途養左一打孔雀,嗚哇好浮誇!

到達宮殿之後上閣樓,坐低等食啦。一路望住海德拉巴全景一路食三層高甜品,食件事好Marie Antoinette老老實實d野真係甜到糖尿病,d蛋糕就乾到手,叫做食個氣氛啦。
 

最頂癮係海得拉巴好Q多烏蠅,所以每一枱都有個專人拎住塊強國味甚濃既烏蠅拍fak黎fak去,笑到我傻。

特別的訂位技巧

如果你想體驗下有幾離地,(雖然我懷疑港女會唔會去印度旅行)可以打去預約,不過佢每次都會話full book(因為唔想做),所以只要你屌屌佢佢就會改口話有位架喇。

聯絡電話及導賞時間:

電話:+91 40-66298585
三時恭候三時半入席,可以揀western / Indian style,多人既話可以各一試曬兩隻。五點會在正門開始導覽,記得早啲埋單因為逾時不候的。
 



照片攝於 fulaknuma palace , Hyderabad, India.

下一篇:突變稀有人類 被野生捕獲