今晚旺角大球場將會上演世界杯亞洲區外圍賽出線下一圈的關鍵之戰 – 香港主場迎戰中國的港中大戰,《有線電視》昨晚訪問了我們偉大的特區行政首長 – 梁振英先生,問及梁特將會支持哪一隊,偉大的梁特表示:「好可惜去咗馬尼拉之後,我哋喺個度睇唔到波喇」…

圖片來源:有線新聞

不同於香港廢青們為支持香港隊而決定今日「射波」,我們偉大的梁特真的好棒,先天下之憂而憂,到馬尼拉出席亞太區經濟合作組織會議而不能睇波。早前去了三趟馬爾代夫度假,日理萬機又憂國憂民的偉大梁特,肯肯定不是因為怕方仗份人小器所以連表態支持那一隊都答不出來!

為此純港產法式旋轉型生活潮流雜誌《100毛》表示:「講到底都係全球性土地問題,因為(梁特)自己到時會喺馬尼拉呀!」

對於這全球性土地問題, Gotrip港式螺紋型編輯哥哥除了表示非常遺憾,並向梁特致以深切慰問外,更向旅居在泰國的廢青尼克查詢有關海外睇波的方法,希望告知偉大的梁特,以及各位旅人,電視節目有好多種,除了《雞蛋六隻,糖呢就兩茶匙》之外,身在海外如何 #撐自己人!

1. 大陸(大陸就大陸,唔好L同我講咩「內地」)鬼link
人在外地,睇波沒廣東話旁述是常識吧?如果你頂得順大陸在香港前面加上礙眼的「中國」兩字,而你又知道以下術語的國語叫法,可以選擇大陸鬼link,經西環「海綿蛋糕」鑑定,以梁特的超然地位,肯肯定沒問題的!

「正選」 – 「先發」;「後備」- 「替補」;「防中」 – 「後腰」;「射」- 「打門」;
「罰球」 – 「點球」;「入波」 – 「進球」;「金猴」 – ??

a) 球吧網 – http://www.ballbar.cc/
Click入以上連結後,拉下去,看到「香港 vs 中國」再click

看到這一頁後,再click右面的「觀看直播」就可以!順暢程度完全根據臨場發揮,而且不是每條link都可以看,都試一試吧~

b) 極速體育 – http://www.jisutiyu.com/event/zuqiu/
第二條鬼link 「極速體育」是尼克比較常用的,因為選擇比較多,有時還可以欣賞到俄佬的激動講波方法… 一樣Click入以上連結後,拉下去,看到「香港 vs 中國」再click

看到這一頁後,再直接click藍色的頻道就可以!順暢程度完全根據臨場發揮,而且不是每條link都可以看,都試一試吧~

一般我會先試廣東體育,看到的話有機會聽到何輝的廣東話旁術喔!
(溫馨提示:雖然大陸鬼link乜L都有得睇,但緊記千祈唔好在香港用呀,犯法的,記住千祈唔好呀…~)

2. 用VPN上TBB啫2 睇…
這個方法以前一直很好用,近幾個月一直被大台block了… 昨晚再三測試過又突然可以(穩定性有待測試)!
首先你要用google chrome(IE一定不行),click入https://zenmate.com/,拉到最底再click 「Get Zenmate Free」

依照步驟安裝後,zenmate 會出現在chrome的右上角,按右下角的開關

Turn on 後,左邊的是你所在地區,中間則是你想用vpn模擬你所在的地區,TBB封了香港以外地區,所以中間當然選香港!

選好後進入 tbb 網站的 mytv… 再選 啫2台,搞掂!

看啫2的好處… 當然是因為有阿鐘仔既親切廣東話旁述啦…!不過希望佢到時唔好咁維穩啦… 方法就提供了,大家記住即使身在海外,依然要 #撐自己人呀… ~

話時話,689到底撐邊隊呀?究其邊個同佢先係「自己人」呀?
媽好亂呀…~

真。香港人就好簡單:支持香港!支持香港!支持香港!
#很重要所以講三次

覺得還不錯的話,可以按個like↓,謝謝。
===================================================

尼克。泰國。流浪看FB專頁: https://www.facebook.com/binthainick

===================================================