在東京隅田川 花火 大會以外,在一小時車程以外的橫濱同樣有大型 花火 晚會!今年神奈川新聞 花火 大會來到第30屆,每年都吸引超過20萬人到場,以往試過用動漫為 花火 大會主題,登到場觀賞,今年則以「鬥大」為主,發放兩個500米闊的煙花球霸佔整個橫濱夜空!

2013年為日本漫畫雜誌《少年JUMP》四十周年,當年就發放以火影忍者、海賊王同龍珠等漫畫為主題的煙花,最正係路飛頂草帽同龍珠七星球,配合埋漫畫主題曲真係全年至正煙花表演!

紅磚倉庫附近的公園,相對其他免費觀賞區人流較少,下午四時半左右已滿佈遊人,附近亦有多間餐廳,可以book定枱食飯睇煙花!

唔少龍友都會早6小時到大棧橋碼頭霸位,雖然高人一等睇煙花夠靚,但你要預咗6粒鐘無得走開兼乾煎到日落!

神奈川新聞 花火 大會

地址:橫濱港未來海灣
日期:8月4日
時間:7pm-8:15pm
花火數目:15,000發
交通:從橫濱站東口步行約20分鐘
網址:www.kanaloco.jp

下一頁:日本三大夏祭 ‧ 大阪 天神祭詳情

延伸閱讀

豪斯登堡靚景!九州花火大會

日本最爆花火祭・東京隅田川花火大會

廣島水上爆‧宮島水中煙花大會

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡