歐錦棠最近赴日本東京工作約一星期後回港,直擊成田機場實況,指「我認識嘅成田機場唔係咁⋯⋯」。日本陸續開關,10月將會再放寬入境限制!現時則可以「非旅行團方式」入境, 不過日本機場似乎人氣未有回升。有網民指日本即使開放半自由行都無助回復興旺,亦有網民指「全世界機場都一樣啦」,不過即被棠哥反駁「你個世界一定唔包括歐美」。

日本入境最新消息 日元兌港元最新匯率

歐錦棠 日本機場 香港機場 大堂相當冷清
大堂相當冷清(圖片來源:Facebook@歐錦棠 Stephen Au)

歐錦棠日本出Trip嘆成田機場面目全非:我認識嘅唔係咁

日本重新開關,讓旅行團及半自由行旅客入境,希望可重振旅遊業刺激經濟。礙於香港仍有回港檢疫措施,不少港人因而卻步,不過歐錦棠(棠哥)最近出走日本東京一星期,除了介紹當地拉麵之選外,亦提到機場的話題。棠哥指「超過九成商舖執咗或者暫停營業,計埋麥當勞成個機場都係得四檔食嘢」,直言「我認識嘅成田機場唔係咁嘅」。網民見狀即表示「好快我就嚟幫手㗎啦」、「係咪要自己買定杯麵機場食」。

歐錦棠 日本機場 香港機場 棠哥指成田機場9成店舖關閉
棠哥指成田機場9成店舖關閉(圖片來源:Facebook@歐錦棠 Stephen Au)

歐錦棠 日本機場 香港機場 即使重新開關,航班量亦未見增加
即使重新開關,航班量亦未見增加(圖片來源:Facebook@歐錦棠 Stephen Au)

歐錦棠首次體驗無人機場 棠哥:空曠到可以打拳

機場等候上機期間,棠哥表示人流少地方又空曠,「悶到可以打場拳」,更即席耍了一套初級套拳。不過有網民指「呢啲日子好快過,好好珍惜吓,等日本正式開放返自由行,再加埋香港0+7 ,到時你想人少都唔得。」網民看到畫面後指感到悲涼,「睇見真係好唏噓」、「我都係今日番,18:15個班機,預早3個鐘黎行街⋯點知⋯⋯」、「

歐錦棠 日本機場 香港機場 他指滯留機場時太悶,要打拳消磨時間
他指滯留機場時太悶,要打拳消磨時間(圖片來源:Facebook@歐錦棠 Stephen Au)

歐錦棠 日本機場 香港機場 網民指好好珍惜最後的空曠時間,相信日本很快回復光景
網民指好好珍惜最後的空曠時間,相信日本很快回復光景(圖片來源:Facebook@歐錦棠 Stephen Au)

網民以為全世界機場一片死寂 棠哥:你嘅世界一定唔包括歐美

有網民指,日本成田機場冷清的程度與香港「有得揮」,指香港機場同樣變得相當陌生,感覺可憐得很。然而,有網民留言指「其實唔係日本同香港問題,全世界機場都一樣」,此話一出即得到棠哥回應,指「你嘅世界一定唔包括歐洲」;亦有網民回應指「你停留咗喺2020年?」、「6月底去新加坡樟宜機場不知幾旺」、「早兩個月去英國、荷蘭、美國、加拿大嘅機場人頭湧湧,排隊check in都要2-3小時以上,小商店都好旺場,個個都趁Summer外遊,我搭嘅航班仲要over sell ticket,,搞到有人無得上機。」

歐錦棠 日本機場 香港機場 香港機場等行李的人寮寮可數
香港機場等行李的人寮寮可數(圖片來源:GOtrip編輯部)

除了機場,網民最羨慕的是棠哥住的酒店,其景觀可望正位於新宿的哥斯拉酒店(格拉斯麗新宿酒店Hotel Gracery Shinjuku),以往是不少人的打卡點,現時只可看著照片懷念,「疫情前先住完,真係好想再去」、「好懷念,記得佢啱啱開嗰陣,平台嗰度有個制你一撳隻恐龍就會嘩嘩聲咁叫,嗰陣我朋友住樓上,我一起身就落去瘋狂咁撳,嘈醒佢俾佢鬧到開花」、「2015年,第一次日本自由行就book 咗呢間,當時係新開張嘅」。

歐錦棠 日本機場 香港機場 棠哥分享自己住的酒店可對正哥斯拉景觀
棠哥分享自己住的酒店可對正哥斯拉景觀(圖片來源:Facebook@歐錦棠 Stephen Au)

日本入境限制最新消息是?

日本首相岸田文雄造訪美國紐約時表示,繼9月7日起放寬旅客入境時提交72小時內PCR病毒檢測陰性證明要求及可以「非旅行團方式」入境,將於10月再度放寬入境政策限制,惟…詳情請看

入境日本後需要隔離嗎?

香港已被列入最低風險級別的「藍色名單」,港人無論有否打三針…詳情請看

Tags :
圖片來源:Facebook@歐錦棠 Stephen Au、GOtrip編輯部、