「立食」對香港人來講仍然較為新奇,但立食文化於日本其實非常普及,壽司、燒烤、蕎麥麵,甚至米芝蓮餐廳都可以立食,即切即燒的立食牛扒?Why not?

唔止立食咁簡單?

近日成為網上熱話的店舖「いきなり!ステーキ」早於 2013 年開業,到現時全日本已經有 32 家分店。食店除了以「立食」作招徠,店內更有多種部位選擇,使用日本國產牛,重量基本由 300g 起,想食幾多廚師就切幾多,切肉、磅重等都可以影相留念,簡直是打卡精與食肉獸的天堂!

限定黑毛和牛 15円1克超平

提提大家,目前只有兩間分店有提供黑毛和牛西冷牛扒,分別為東京都內的赤坂通店及新橋店,有網友親身到新橋店食限定的黑毛和牛扒,只係15円1克,而圖中 360克的牛扒只需$300 多港紙,睇到小編留晒口水!

千円午餐排長龍

未夠平?平日午市11時至下午3時期間,仲有1,000円起牛扒套餐,難怪日日都大排長龍!

いきなり!ステーキ

地址:(新橋店)東京都港區新橋3-14 – 1 一樓/
(赤坂通店)東京都港區赤坂2-14-1赤坂山王會館一樓
前往方法:JR新橋站烏森出口步行2分鐘/
地下鐵赤坂站2號出口步行1分鐘
營業時間:早上11時至晚上11時
網址:http://ikinaristeak.com/