實況旅遊、一地花生

將於4月開播的ViuTV,去年已經播出另類旅遊節目預告《跟住矛盾去旅行》,當時以「林日曦VS蔣麗芸」唔講嘢去首爾做噱頭,殊不知原來節目仲有更加重量級嘉賓,就係立法會主席曾鈺成 VS 梁國雄議員,二人在去年聖誕節期間竟然去咗波蘭,當地在前年有一個全新的「抗爭博物館」,兩位議會敵對組合,會唔會約埋去睇下波蘭人激烈抗爭的歷史?!

至於節目仲有幾多「拗氣」旅遊組合呢?即刻睇睇:

梁國雄 VS 曾鈺成 = 波蘭聖誕旅程

二人前往波蘭過聖誕,長毛率先預告曾鈺成今次自找麻煩「呢次佢真係戇居」,但係曾主席全程陰陰笑,拍攝時仲未曾發表「人血饅頭」論的長議員交足戲,節目入面到底邊個戇居咗?真係好難預計!

何韻詩 VS 高皓正 =愛爾蘭都柏林

2月底剛剛出發的組合,由「高主教」於fb自拍劇透,據講目的地係愛爾蘭都柏林,一齊出發就係早年宣佈出櫃的何韻詩,作為虔誠基督徒高皓正去到曾舉行同志婚姻公投的城市,到底有咩偉論會發表?

林日曦 VS 蔣麗芸 =未出發 先火滾

去年已經播放預告的組合,「腦細」林日㬢全程黑臉,自己方設計零對白完全唔啋蔣元秋,睇到預告都爆笑!

葉蘊儀 VS 連詩雅 = 港女對決意大利

連詩雅與葉蘊儀到意大利佛羅倫斯,真係識得藝術嘅Gloria對住Rest in Pieces嘅連詩雅,似乎藐嘴指數會爆表!

戴夢夢 VS 邵音音 = 低俗峇里

基本上口沒遮攔的音音姐本身已經好好睇,戴夢夢存在感就算再薄弱都無所謂,二人身水身汗去峇里,夢夢會唔會表演剝裙&換褲呢?

聽講節目本來仲有邀請「健吾 vs TreeGun」、「周庭 vs DreamBear」,不過因為唔同原因而未必成行,你仲諗唔諗到更多無可能同場的旅遊夥伴組合?!