[ad_1]

日本LAWSON新品MINION和菓子 BANDAI與LAWSON又有新搞作!繼上次與FamilyMart推出龍珠和菓子(相關文章:www.gotrip.hk/569888/),今次與LAWSON推出MINION和菓子,一樣得意又可愛! 與過往出品一樣,今次MINION和菓子相當精緻,跟足每個角色來設計,完美還原Stuart和kelvin的幾條頭毛! 每個角色和菓子都有不同味道,中間分界的Stuart是士多啤梨餡、又高又瘦的kelvin是朱古力餡,而光頭Bob則是MINION至愛的香蕉餡(bababa…babanana~)。不過分不清楚也沒關係,如果有機會,編輯一定會全部入手食落肚,而編輯仍未這樣做是因為疫情原因,不能親自過日本買啊!(哭泣) 售價:¥264(未連稅)
發售日期:2020年8月4日
發售地點:日本全國LAWSON 資料及圖片來源:BANDAI #GOtrip日本 #LAWSON #MINION #迷你兵團 #便利店 #和菓子 #GOtrip網絡熱話 #GOtrip_CY ▼10大香港酒店排名 半島都唔係佢對手?
www.gotrip.hk/569356/
▼確診者行蹤分區(每日更新)
www.gotrip.hk/566878
▼朋友結伴旅行6個令人反感行為
www.gotrip.hk/520709/

[ad_2]

Source