我相信大部分香港人都患有「不去旅行會死」嘅絕症,仲要係末期!所以每年都最少要去番一次旅行醫病。喺香港生活,就好似困咗喺個死局一樣,一出世已經要計劃買樓,連生育都要計埋射精日期。

不過,雖然只要去個旅行就立即藥到病除,但返到嚟香港,總係有唔少「後遺症」。

01 | 唔想返工到懷疑人生

平時我已經唔想返工,但去完旅行之後,呢種抗拒返工嘅感覺會激增十倍。當我望住飛機靠近香港機場時,就會不停問自己:「到底點解為乜要返工?點解我嘅人生要咁痛苦?」所以好多打工仔選擇喺旅行之後請一日病假,都係合情合理。

02 | 胃口變大想瘦都難

去旅行嘅方式、口味,大家都唔同,有人鍾意窮遊、有人鍾意深度遊、有人鍾意食玩瞓……我個人嚟講係後者,而我老婆多我一樣嘢,就係「食玩瞓買」。

去到陌生嘅國家,唔知點解,胃口會變得特別大,見到乜都想試食。返到香港,低頭望一望幾個月懷胎,但個胃口變大好似食極唔飽,要減肥就難上加難(仲要清埋去旅行買嗰堆零食)。

03 | 月尾找卡數

唔知點解,去旅行時購買慾特別大,見到任何嘢都覺得非買不可,有今生冇來世,知道平過香港成截,結果又買咗返嚟。尤其係日本呢個邪惡國家,佢哋好擅長將啲無謂嘢包裝到好靚。有個朋友去完東京,就成套和服買咗返香港,明知根本冇機會著……

04 | 冇晒大假,plan定下年

呢樣係最慘嘅一樣,如果去啲長途旅行,需要請晒成年嘅大假,返到嚟望住個月曆,計住下年點樣分配假期。最慘係,多得網上每年都有「請假攻略」,好多熱門假期都要同其他同事爭崩頭。

雖然咁多後遺症,但我都會堅持每年至少去一次旅行,除咗咁辛苦工作需要去旅行放鬆一下,更重要嘅原因,係想離開香港呢個高壓地方一陣……