男士買錶首選,一定係全天候運動手錶,皆因設計夠陽剛、夠型,兼且性能實用、耐用,無論出街定進行水上或戶外活動都動靜皆且。而瑞士天梭表的SEASTAR 1000 80小時動力儲存自動腕錶係唔少人的入門之選,因為性價比極高。究竟一隻全天候運動手錶需要具備咩條件?即刻同大家拆解!

(Presented by TISSOT)

Powermatic 80 機芯提供

搭載的Powermatic 80 機芯提供80小時的動力儲存,帶來更高的精準度,3天不用上鏈也不怕,TISSOT的SEASTAR 1000 80小時動力儲存自動腕錶可謂是市面上最強入門版全天候運動錶。

防水深度要夠

如果喜歡潛水的你,就要留意手錶防水深度要夠,一般潛水只會潛入30、40米的深度,但手錶的防水等級必須最少200米,先叫得上潛水錶。平時見到寫住「WATER RESISTANT」或「防水30米(30M/3ATM/3BAR)」字樣,實際上只係生活防水等級,只能戴著洗澡或洗車。而TISSOT的SEASTAR 1000 80小時動力儲存自動腕錶,顧名思義,防水深度達300米,能承受1,000英尺的壓力,無論玩wakeboard、wakesurf,定係去旅行玩香蕉船、浮潛,甚至深潛都冇問題。

夜光顯示時間

成日睇相以為海底好色彩繽紛,其實都係閃光燈下影出嚟的效果,現實中是一片漆黑,因此,潛水錶都必須配有夜光指針和刻度。同樣SEASTAR 1000 80小時動力儲存自動腕錶採用了發光指標設計,甚至在秒針上都有發光點,方便佩戴者喺伸手不見五指的活動中閱讀時間。

陶瓷旋轉錶圈

旋轉錶圈的腕錶刻度是針對喜愛運動而設計,目的是提醒時間,如果你是戴來潛水的話,就最適合。旋轉錶圈的標註刻度一般為15、30、45,係因為一般潛水的氧氣樽只能維持45分鐘。SEASTAR 1000 80小時動力儲存自動腕錶則備有每5分鐘提示一次的實用安全功能,可以更準確預計潛水時間。而陶瓷錶圈的好處係夠硬,做不同運動時,可以抵受衝擊,防止腕錶被刮花,亦不易受紫外光影響而變色,通常只有高階潛水錶先會用到陶瓷錶圈,而SEASTAR 1000 80小時動力儲存自動腕錶以入門價錢,達到呢種規格,CP值超高!

由7月1日至31日,凡購買任何瑞士天梭表SEASTAR 1000 Powermatic 80 自動機芯系列專業潛水腕錶,即可獲贈同系列橡膠錶帶乙條。數量有限,送完即止。

立即行動:https://bit.ly/2IZDggb