去到外國,有好多景點,尤其係參觀古蹟、皇宮、城堡、古代監獄,為咗更容易令遊客了解景點歷史,都需要遊客參加導賞團。

大多數導賞團都會由一位導遊帶十多名遊客,作用係更有效管理參觀者,同時參觀每個地方都會用心解釋各處歷史故事。

香港人嘅旅遊特質,就係好鍾意影相!

先講我個人覺得導賞團嘅優點,有一次去法國參觀皇宮,導遊對住塊天花板壁畫講解咗十幾分鐘,雖然係好悶好冗長,我又唔太熟悉歷史,但都引起我之後上網查閱嘅興趣。我成日都諗,如果我學生時代有機會嚟呢種地方,可能我對歷史會感到興趣,更加留心聽書。

 

但我發現自己都擁有好多香港人有嘅旅遊特質,就係去任何景點都好鍾意影相!話說有一次參觀古代監獄,我興致勃勃卯足勁咁聽導遊講故事,但當我經過牢房同刑具時,我……我真係……

好想影相!但導遊講解完之後,就一支箭走咗去,其他外國遊客亦冇打算影相嘅衝動,我只好跟隨大隊離開。

台灣司機:「香港人一上到車就瞓覺……」

最深刻嘅一次導賞團,係上陽明山睇日出,未天光就要由民宿坐一架七人車上山,同行仲有另一對香港情侶,上車冇幾耐,司機就同我哋講咗句:「我一看就知你們是香港人!」

我問司機點解會知,佢話:「因為你們很安靜,都不跟我聊天……」原來,好多唔同國籍嘅遊客都會上車後同導遊傾偈。司機仲即場示範好多國家語言畀我哋知,但佢話每次香港人一上到車就係瞓覺……

結果,我就陪咗司機傾足全程,而後座嘅情侶繼續瞓覺,但其實我真係好眼瞓,好想靜靜瞓一覺……

不過值得一講嘅,係外國有好多有關自然保育嘅導賞團,導遊會以唔騷擾到動物生活嘅情況下,講解自然動物生態,令我哋學識好好保護佢哋。諗深一層,香港真係冇乜類似嘅導賞團,亦因為呢個原因,所以唔太習慣參加其他國家嘅導賞團。