相信好多人都有瞓過龍嘅經驗,由於我係一個極度鍾意賴床嘅人,所以平時都會喺電話set定三五七個鬧鐘,每隔三分鐘嘈醒自己,我絕對估唔到我又瞓過龍!係啊!我又喺飛機瞓過龍,今個月第二鑊喇!!!

長途航班 空服員要分批輪流休息

咁之前都講過,長途航班上面,我哋係有法定休息時間嘅,通常係喺兩個餐飲服務中間嘅時間,分開兩組輪流去休息。但有啲航班基於出發時間嘅時段,又或者航程太長,咁就會喺航程中段派第二餐,所以有一半同事就要捱到做完第二餐先有得休息。

準備換睡衣瞓覺 點知聽到機長廣播⋯⋯

而今班機派完第二餐,已經捱咗十個鐘有多,終於有得瞓,仲可以瞓到降落前大半個鐘,set好鬧鐘早十五分鐘起身,換埋睡衣就去瞓。
點知突然聽到機長嘅廣播:
「30 mins to landing。」
得番30分鐘降落,望下部電話,
原來我個時間冇轉番去香港時間,所以個鬧鐘至少十二個鐘之後先會響,嗱嗱聲換番衫衝番落去。

我:「唔好意思,我瞓過龍啊!」
同事A:「我哋傾得太興起,完全冇發覺你未落嚟。」
同事B:「你攰吖嘛!瞓多陣冇所謂。」
同事C:「反正都冇嘢做,瞓到降落都得。」

經歷人生中最趕嘅15分鐘

慶幸有一班好同事包容睡寶寶上身嘅我,但最後由我起身到降落,只係得十五分鐘。由換衫到梳洗,然後賣免稅品再準備客艙降落,相信呢十五分鐘係我人生過得最趕最摩打手嘅紀錄。
今次又係一個好教訓,瞓之前,真係要睇清楚個時間到底係邊個時區;我惟有安慰自己今個五月飛得太辛苦,原諒自己瞓過龍。