還有一個星期就踏入六月,進入香港人的旅遊旺季,身邊不少人都開始蠢蠢欲動準備旅行。而近年大家去旅行,最不可或缺的,一定是「上網」,除了要睇地圖搵路搵好嘢食外,又要打卡影相放上facebook、Instagram,手機上網變得非常重要!怕麻煩唔想出旺角、深水埗搵平貨,但又想平平哋買旅行SIM card?今次編輯就為大家精選一共7款平價旅行上網卡,日本、韓國、泰國等幾個港人最愛的旅遊熱點都有,即刻買定準備去旅行啦!

撰文:Homan|圖片來源:KKDayInstagram

網購7款超抵旅行SIM card +Wi-Fi蛋推介

1. 越南Vietnamobile 30 日旅行SIM card
售價:$34

一開始就為大家介紹最平最平最平最平的一款吧!越南電話卡一向都唔太貴,在旺角、深水埗等店舖買的話,7天卡大約$40-$60左右,其實相當便宜。但以下這款30日旅行SIM card真的是破底價,只售$34就可以用足30日,平均一日只需約$1之餘,而且每天有4GB流量上網,即使經常用WhatsApp、上Instagram的「低頭族」也絕對夠用!即使你的旅行難以去足30日,只是去7日,但每天也只是大約$5,絕對唔貴。

按此購買



按此購買

2. 泰國True Move H 8天旅行SIM card
售價:$31

同樣是超抵之選,呢張True Move H 8天旅行SIM card零售價 299泰銖,大約$70。現在於KKDay可以$31就買到,用足8日的話,平均每日唔使$4。不過流量只有2.5GB限制,經常上facebook/Ig的話,可能要「慳住使」,但如果只是間中睇睇地圖及用WhatsApp的話,2.5GB亦絕對夠用!

按此購買

按此購買

3. 馬來西亞DIGI 7天4G上網卡
售價:$38

馬來西亞可能不算是香港人最喜愛的旅遊城市之一,但都有不少人喜歡間中去食海南雞飯、嘆下肉骨茶。這款DIGI 7天4G上網旅行SIM card,平均每日$5.5,並有9GB流量可用。

按此購買


按此購買

 

4. 台灣大哥大 4G上網卡
售價:$69

台灣絕對是香港人最愛的旅遊地方之一,電話卡在香港及台灣機場也絕對不難買到。編輯則推介以下這款5天4G無限上網卡,雖然價錢不算最便宜,平均每天$13.8,但勝在冇流量限制,4G速度無限上網,以沒有流量限制的上網卡而言,價錢不算貴。

按此購買



按此購買

3款超抵日韓SIM card +Wi-Fi蛋

5. 日本JOYTEL 8天上網卡
售價:$99

同樣是4G速度無限上網,使用Softbank網路,有用過Softbank上網都知道Softbank信號覆蓋率不錯,好少發生「收唔到」情況,而8天電話卡售$99,平均每日$12左右。比香港電話舖賣的電話卡平$20左右吧!

按此購買


按此購買

 

6.日本 Wi-Fi 機租借
售價:$27

最後兩款是一家旅行之選。由於普遍日本及韓國的電話卡都比較貴,大概要十幾蚊一日。如果一家大細4-6人去的話,隨時電話卡都會用上$5、600也不出為奇。所以編輯建議一家人去的話,可選用Wi-Fi機,以下這款日本Wi-Fi機,價錢為$27/日,4G冇流量限制之餘,更可同時連接10部裝置。當然,同時連接10部的話,速度會變得較慢,但同時支援2-4個裝置完全沒有問題。假設有4人一起共用Wi-Fi機的話,價錢大概每人$7/日,相比起用大約$400買4張電話卡的話,多人分擔租金的情況下,租Wi-Fi機會較划算。


按此購買

 

7.韓國Wi-Fi 機租借
售價:$15

這款韓國Wi-Fi機比上述的日本Wi-Fi機更便宜,只需$15/日,可同時支援5台裝置,同樣是4G無限量上網。以同樣假設有4人一起共用Wi-Fi機的情況而言,平均每人每日只需$4左右,一家人share用啱晒!

按此購買