有時候有啲貴客唔知自己想要乜嘢已經夠恐怖,再加上答非所問,同埋極短嘅飛行時間,我真係想崩潰!!!

案件1:選擇困難症

由曼谷飛返香港,好多時都係飛兩粒鐘,扣埋起飛降落時間,可能得一粒鐘時間派餐,某啲機型我哋一個人派一百二十幾個餐,其實真係唔係幾夠時間,撞正啲貴客,真係會好躁底!我哋立即案件重演吖不如~

我:「哈囉,我哋有泰式豬肉飯同埋咖喱雞飯,想要邊個?」

貴客:「呀?好呀!」

我:「豬肉飯定雞肉飯呢?」

貴客:「OK呀!」

我:「唔係呀,豬定雞?二揀一。」

貴客:「哦,咁呀!有咩揀?」

我:「豬肉飯定雞肉飯呢?」

貴客:「有冇魚?」

我:「得豬同雞,或者你諗下先,我轉頭返嚟。」

貴客:「雞。」

對付諗食邊個餐好似賣樓揀老公老婆嘅貴客,我哋最有效嘅方法就係叫佢諗下先,因為當你一擰轉個頭,佢就會即刻諗到。就算佢真係諗唔到,到最後你派晒得番一款揀,咁佢咪唔使揀囉係咪?

案件2:「唔係雞飯我唔食啊!」

講起冇得揀,有啲貴客對於飛機餐係有一份執著,如果冇得揀,面上不期然會流露住一絲絲哀愁,繼而眼入面帶住一份仇恨,覺得係我收埋個雞飯唔畀佢食,有如我割咗佢哋一忽肉!我哋又去睇下~

我:「哈囉,唔好意思呀!今日晚餐係泰式豬肉飯,另一款雞肉冇晒喇!」

貴客:「吓!冇雞?」

我:「係呀!唔好意思呀!」

貴客:「即係冇得食呀?你哋會唔會仲有呀?」

我:「唔好意思呀!我都啱啱返廚房睇過,真係冇晒喇!」

貴客:「吓!係咪你哋自己想食,所以收埋咋?點解會冇晒嘅?」

我:「因為前面個個食雞,所以冇晒。同埋呢,我哋都唔會有時間食嘢,所以都唔會咁得閒收埋個雞飯。」

貴客:「吓!唔係雞飯我唔食啊!」

我:「明白,咁我唔打擾小姐休息。」

當一擰轉個頭,佢就決定食呢份豬肉飯。

大家要明白,我哋唔會咁得閒收埋唔畀你,有就有冇就冇。同埋呢,如果你要怪,就怪前幾行嘅客食咗你隻雞啦!

今個月慶幸唔使再飛Bangkok,唔使再為雞飯而煩惱。