之前講過喺飛行嘅途中,有一班可愛嘅中國大媽企喺飛機門前排隊,細問先知道,原來佢哋誤會機門係廁所嘅門口。點知今班長途機發生嘅小插曲,令到半醒時分嘅我「躺著也中槍」!

誤認「機組人員休息室」係廁所,叔叔大吵大鬧…..

咁話說有啲用作長途航班嘅飛機係會設有「機組人員休息室」,喺十幾個鐘嘅航程入面,令我哋可以輪流休息「叉叉電」,而休息室通常都會位於機艙後半部,佢又喺廁所隔籬,所以好多乘客都會誤會咗係廁所嚟。

十五個鐘嘅航程加上只有半滿嘅客艙,大家都可以有六小時嘅休息時間,瞓到中途,人有三急就嗱嗱聲仆落去廁所,點知一開門就見到坐我服務嗰邊嘅香港叔叔。

叔叔:「吓!係你啊?搞錯啊!你喺入面搞咩啊?偷懶瞓覺啊?我等咗十五分鐘你都唔出嚟?你好離譜喎!我真係要搵你經理投訴你啊!」

我:「嗯!先生係咪有咩誤會?點解你要等我出嚟嘅?」

空少躺著中槍!

叔叔:「你咩態度啊,吓?你喺廁所搞咁耐,仲好意思問我?」

我:「Emmmm……呢個唔係廁所,廁所喺嗰邊,呢個係休息室,我真係喺度休息緊嘅。」

叔叔:「搞錯?啲指示牌都唔清晰嘅,離晒譜!」

被佢嘈一嘈,我個人醒晒,然後我真心好想同佢講,休息室門口大大隻字寫住「機員專用」「CREW USE ONLY」同埋廁所都有好大張貼紙「洗手間」!

不過佢等咗咁耐,我再解釋,我怕佢會瀨出嚟,今次真係躺著也中槍!