依家做cabin crew真係好難做,做因航嘅cabin crew就更難做。自古以來,踏出機門就被截查嘅大新聞,一係就行李篋走私可卡因,一係就陰道內藏毒,一係就走私黃金……但今日有單拍得住海關檢獲毒品同黃金嘅新聞係……

文章授權:花邊空姐|圖片來源:花邊空姐、新傳媒資料庫、電視劇劇照

國泰截查空服員

因航派出「打包獵人」突擊抽查一班飛返香港嘅航班,全體機艙服務員踏出機門後,即被搜查個人行李。現場檢獲牛角包、牛奶、乳酪、水等等,涉事嘅數名機艙服務員有機會因為一支水、一個麵包而被解僱。

對機艙服務員的侮辱

成件事,講出來畀人聽,人哋都會覺得好黐線好可笑。但對於一位機艙服務員來講,呢個絕對係一個侮辱。因航有一項比大部分航空公司更短缺嘅,就係manpower。
經濟艙分分鐘係一個crew服侍60個大客。有時忙起上來,唔好話冇時間食嘢,有時忍尿忍到膀胱炎都未有時間去個茅廁。而「機艙服務員」呢份工作,係冇lunchtime/dinner time的。

 

機艙工作的實況

今次好彩做完嘢,有少少時間食個包,x你個乖呀又有人按call bell,嗰啖包仲頂住喺喉嚨未吞,就要仆出去應call bell,呢個要飲水、嗰個要多包花生……(call bell應遲幾分鐘,對於客人來講已經係等咗半世紀,會發脾四的,所以要狗衝。)每次應完一輪call bell,返到廚房,你個包、你個飯已經變咗凍包冷飯。即使有少少時間食飯,好多時都要鯨吞,因為你又要收拾機艙準備降落……

你唔信可以問問身邊嘅空姐空少朋友,10個人入面,有9個都係餓住個肚落機,剩低嗰1個係因為辛苦到冇胃口食嘢/食唔落嘢。放工後,想攞支水喺搭車唞唞氣時飲,被公司指控偷竊;返到屋企,想食番頭先喺飛機未有時間咬嘅牛角包同乳酪,被公司指控偷竊。而有多餘嘅牛角包、牛奶、乳酪、檸檬等等,就算冇乘客要食,亦冇crew帶離機艙食,亦都只係被當作廚餘掉到去垃圾堆填區。

公司真正的主要財產

因航擺到明就算要浪費食物+增加廚餘咁折墮,都唔會益你班crew。班膠層燃油對沖虧損幾百億,就冇人捉出來炒佢哋魷魚,但就走去捉喺前線幫你打生打死,只係攞你一支半支水放工飲,攞個牛角包返屋企食嘅機艙服務員,話影響到公司財產的數量出現落差,企圖炒人魷魚。我依家先恍然大悟,因航嘅經營理念:燃油對沖虧損幾百億、前線空服員的賣力,不是公司財產,真正的公司主要財產,是牛角包、是牛奶、是乳酪、是一支水……