前陣子網路上爆出,有男子直接正面抽擊港媽,「我都係人哋個仔」,一句KO唔肯叫個細路停止踢椅背的阿媽。

人在外地還是香港,港媽到一地都係,我自己就遇過唔少,簡直反白眼翻到天靈蓋。

1|你教仔但我趕時間

每次我趕頭趕命搭?時,總會遇上港媽「悉心教導」小朋友,「茄墳~襟六字啦!」接著小朋友花了一分鐘才找到6字樓在哪裡,然後戰戰兢兢地按樓層,我心裡無明火起,大佬趕時間啊,嗱嗱聲閂門啦!或者等下次冇乜人,你才教小朋友好不好?
同樣事件,發生喺所有扶手電梯上。其實香港人多擠迫,電梯上總是非常擁擠,如果任由小朋友自己站著或者慢慢行,其實都會阻到後面的人,又危險!要學走電梯,可不可以不要選擇在一個人流千萬的商場內呢?

利申:我冇小朋友我係唔知,但是你阻住我就知。

2|溫咕咕餵食

我明白你母愛大爆發,但是坐在旁邊,聽到港媽說:「Jayden ~快啲食菜菜啦!」「哎吔奶奶呀,好心你幫佢剪細啲先食啦~」不斷重複10次,我想自殺,然後大叫:「佢唔X想食,就唔好畀佢食啦!」如果中間夾雜港式英語,更加想捉個阿媽去再培訓,「Jayden ~快啲食仆Co-li~」

3|大聲開iPad

「Sabrina ~ Dis is pig~~」
「霹靂啪喇霹靂啪喇~~」
「豬好nice屎。」
OK,你開電子奶嘴給小朋友看,都算了,自己又要用唔鹹唔淡的英文解釋, iPad又直接開聲,在旁邊其實聽不到Peppa Pig 或者Baby Shark,只是聽到一堆霹靂啪喇聲,非常擾民,極度乞人憎。其實是否需要每秒鐘都那麼有教育性呢?嗰啲迪士尼ABC呀Thomas呀,可否用一本書代替呢?

4|魯莽駕駛嬰兒車

推住架車就唔該小心啲,亂衝亂撞,非常危險,香港空間如此細,嬰兒車實在是應該小心駕駛!打開時,也請望望後面有冇人,因為你撞到我呀,小姐。

5|由得BB喊

「喊喊下就唔會喊㗎喇!」
「由得佢喊囉!佢扭計之嘛!」
冇錯,對你來講,你已經聽慣自己小朋友的喊聲,我知道你為他上了一堂「扭計並不能夠得逞」的課,但是你的孩子喊聲震天,聞者煩心,聽者耳聾,你教仔我絕對唔阻你,大前提是,不要打擾到別人。