新年來了!雖然有幾日假期,但大家都應該忙住去拜年。拜年喺長輩眼中,可能意味住一家團聚,但後生一輩可能唔係咁認為。

因為拜年,就意味住「婆媳大戰」又一觸即發!

難為了男生 拜年慘變婆媳戰場!

我朋友阿晨從佢同女朋友拍拖開始,就一直處於戰線邊緣,直頭好似戰地記者咁。但無奈嘅係,阿晨只係一個想報道天氣嘅記者,卻不斷被捲入戰爭之中。

阿晨對於婆媳戰爭嘅觀點係:「依家嘅情況就好似兩個女人搶一個男人,點會和平吖!我覺悟㗎喇~少見面就少爭執,少見面都可以忍氣吞聲,始終係長輩,但見得多,就一定戰到至死方休。」

阿晨仲記得第一次帶女朋友見家人就係食團年飯,老人家好注重「團年」,阿晨就打算喺呢個喜慶日子帶女朋友返去見父母。

手掌係肉 手背又係肉!

估唔到,阿晨母親一見到佢女朋友,就講咗一句:「帶佢走,今日係家人團年,唔想有外人存在。」
女朋友聽到之後嬲到即刻走,阿晨亦做咗一件好錯好錯嘅事……

就係佢聽咗佢阿媽嘅說話,冇理到女朋友,返咗入屋食飯。

男女身分互換 結果會否不一樣?

婆媳仇恨就係因為呢件事而形成,每年拜年都被迫要見面,女朋友死都話有嘢做所以遲到,而阿媽亦故意喺班親戚面前為難,要求女朋友既然遲到,不如幫手買啲水果上去,仲要切埋畀大家食,以表孝心。

所以,阿晨每年拜年都好大壓力,又唔可以去旅行避年,因為阿媽會將責任推卸喺女友身上。

「將來我結婚生咗仔,一定唔會畀佢見!」女朋友已經下定決心同奶奶決一死戰。

不過唔知點解,阿晨去到女朋友屋企拜年就輕鬆得多,女朋友父母都好錫佢,當佢係親生仔一樣,拜年又有年糕食,又有老火湯水飲。

阿晨有時喺度諗,如果換轉佢係女人,女朋友係佢男友,結果又會否不一樣呢?