雖然去旅行真係好開心,但總會有些激氣的時候,會令人忍不住翻白眼……

飛機篇

Case 01 | 隔籬叫醒我因為……

通常起飛一刻唔知點解特別眼瞓,通常都係空姐派餐先至會起身。誰知有次一起機即刻瞓著,隔籬個阿嬸(好心)叫醒我,因為空姐派緊入境表格。

我當堂心裡啤一聲:「DLS,入境表格幾時問空服攞都得啦!阻L住老娘瞓覺。」之後再瞓唔到覺。

Case 02 | 扮晒蟹坐錯位

上機搵到自己個位,點知有人坐住,望清楚張機票後告訴他,他的樣子介乎在:「Sorry呀!我睇錯咗添。」以及:「頂,想坐窗口位被你發現咗,真係有人坐呢個位。」之間。

唉!識唔識網上check-in mark位呀粉皮!況且,你亂坐位,都等飛機開定了才轉吧!

Case 03 | 校低椅背無限輪迴

前座一起飛,就校低椅背,我當堂翻咗白眼。

酒店篇

Case 01 | 生果刀豆腐都切唔到

酒店生果盤旁邊那支刀仔,真是切豆腐都切唔到,有時甚至乎連刀仔都冇,酒店就期望我哋自己可以徒手開橙?!

話說回來,我覺得放甚麼生果也是一種學問,不需要剝皮,或者很容易剝皮,可以馬上吃的最好,提子丶香蕉丶蘋果也是不錯的選擇。

Case 02 | 插卡電視即開

最怕入房插卡,所有東西馬上開著,包括電視機!仲要調校到元秋咁大聲,狂播酒店廣告,夜晚返來真的有點被嚇倒的感覺。

話說回來,有時候酒店員工會幫手介紹一下房間,我覺得最需要介紹的項目,是電視,因為有些遙控掣,真是「複雜」到不行,怎麼我也找不到需要的電視台,而房內通常最容易壞的就是電視機,何況開一開可以順便檢查一下。

Case 03 | 一塊方包當早餐

有次在韓國住酒店,訂房時說明包早餐,房價大約HK$800 。誰知第二天才發覺所謂早餐,只得一塊方包、牛油和果醬,真係唔知好嬲定好笑!

到底早餐的定義是甚麼?下次話包早餐,用不用問一下有甚麼吃?