好彩呀!啱啱個風打唔成,如果唔係,機場又一片混亂喇!嗱,天氣呢樣嘢控制唔到,不過有啲嘢就可以大家做一下,雖然標題話係地勤想大家幫手做嘅,但其實唔係剩係幫我哋工作人員嘅,亦都係幫每一位乘客順利上機起飛嘅!

圖片來源:網上圖片、新傳媒資料室

地勤想你幫手做的5件事

01|先做好網上check-in

買咗機票唔等於幫你留好埋位,仲有某啲廉航係要畀附加費去買個位。依家好多航空公司都會於航班出發前 48 小時開放航班在網上開始check-in,亦都係因為咁,若果你係同你不可分離嘅另一半去玩,定係一家大細有老有嫩需要照顧,就早啲上網劃定位,因為人哋都會咁做。不過當時間過得愈耐,啲位就會被人攞到散晒。

即使你冇做到網上check-in,去到機場櫃枱,職員都會盡量幫你安排,但空位會所餘無幾,所以未必可以完全做到你想要嘅嘢。因此穩陣起見,自己揀好咗先最穩陣,亦都可以加快你辦理手續嘅等候時間。

02|檢查好證件、簽證,早啲到機場

先講證件,有冇過期?仲有某些國家係規定要有至少半年有效期,有啲就三個月,有啲就只要你入境到出境都唔過期就得,個個國家都唔一樣,記得check清楚。好多國家都對呢樣嘢非常非常嚴謹,係差一日都唔得,冇情講。

仲有,有啲國家嘅簽證係有開始生效日期,即係未到生效嗰日,個簽證係未生效嘅,就算攞到個簽證都要睇清楚,唔好大安旨意,小心小心!唔好話職員唔幫你,畀你過去目的地試下,好多國家都要求check-in時,已經要將乘客資料發送去當地入境局驗證,過唔到就係過唔到,亦都出唔到登機證。仲有,送咗一個不符合入境規格嘅乘客去當地,航空公司係會被罰款嘅,所以一律冇得試!得就得,唔得就係唔得。

咁早啲去機場做乜呢?我哋每日,係每日都會見到有老公帶錯老婆證件,阿媽帶咗阿仔證件,返屋企攞或者叫人攞嚟都要時間,除非你檢查清楚,如果唔係就早啲到啦(仲要排隊check-in同過關呢)!

03|隨時轉閘,留意廣播

閘口隨時轉,尤其喺天氣唔好嘅時候,更加冇可能會轉完再轉,都係因為塞飛機,呢隻走唔到,下一隻冇位泊。同埋留意航班號碼,千祈唔好睇目的地就以為嗰隻係你隻機。例如一個夜晚有幾隻倫敦機又國泰又英航又維珍,成日有人去錯,然後miss咗隻機。

04|早啲去閘口

當飛機就到起飛時間,但你仲未到閘口時,飛機底嘅職員已經幫你搵定你件行李,若果你太遲都未到(登機證上面有寫最遲登機時間),你件行李會被卸下,然後系統就會將你喺名單上移除,地勤會將登機閘門關閉,去飛機門同空勤人員核對總客數,然後關機艙門,機師會同指揮塔表示準備好出發,等待後推飛機。只要開始咗就唔會停,亦都冇得返轉頭,就算你呢個時間出現,飛機未走,都唔會放番你上去(當年就有段好出名嘅片喺網上熱播)。所以shopping、買咖啡,記得要睇住時間喇!

05|去到閘口,準備好證件

去到閘口攞定證件出嚟,機口入閘時,要再check一下,方便職員時,亦都方便自己。

其實以上嘅事項除咗幫職員之外,最重要就係幫所有旅客,大家都做好準備,check-in快、登機快,自然可以準時起飛去玩啦!

下一頁:暑假旅遊旺季外出|航空公司超賣注意事項|地勤教路