最近同大班朋友旅行,其中一個朋友,自殺式帶埋佢兩個仔去旅行,一個 8 歲一個 14 歲。

我哋都忍唔住問佢:「點解咁睇唔開啊?搵屋企人照顧住佢咪得囉!你個細仔邊識得去旅行啫~佢大個都唔記得晒啦!」

我朋友話:「佢記唔記得呢次旅行唔重要,最重要係我記得。」

帶小朋友去旅行 是麻煩還是製造美好回憶?

喺各位心目中,帶小朋友去旅行係咩一回事?搭飛機起飛時喊,中途扭眼瞓,落機耳鳴再喊;旅程太早唔願起身,太夜扭眼瞓……

總之帶小朋友去旅行就係麻煩一堆!不過……今次同朋友一家人去完呢次旅行,令我徹底改變咗呢個觀念。

雖然小朋友的確係難照顧啲,食飯未必樣樣啱佢食,夜晚行程亦唔太方便,仲需要抱住佢行街。個大仔正值青春期,見佢全程都攞住手機,好少同人講嘢。

旅行製造共同話題 增加互動

但去到某日行程,我哋去到歷史博物館,細仔竟然好認真咁睇每一樣文物,睇唔明就問阿哥。阿哥為咗解釋畀細佬聽,睇得非常認真。

坐火車回程時,阿哥仲不停查維基百科,睇下呢個國王到底係點死,臨死前又點解要興建個咁大嘅皇宮,對現今有咩影響……

老老實實,我未試過行一個博物館行足半日,以前多數只係「純粹參與過」就算數,就算去法國羅浮宮,成千幅畫都係走馬看花,去到「蒙羅麗莎的微笑」都只係微笑影張相,冇太深究歷史。

回想起以前中學,世界歷史課一大堆陌生嘅「人名」同「年份」、「乜乜乜事件」,每次考試我都肥佬,覺得離自己太遠,腦海根本塑造唔到個畫面。

但今次多得呢兩兄弟,原來歷史真係可以當故事咁聽,當我哋參觀某國王嘅皇宮,見到國王嘅畫照,了解佢日常生活,再睇番歷史就容易塑造個關係圖好多。

完結整個旅程,朋友要照顧兩個仔的確好辛苦,但見到大仔寧願同父母傾偈都唔玩手機,細仔開心到話大個要請番父母去旅行,一家人開開心心。

相信呢個開心回憶,我朋友可以回味一世。

下一頁:派畀親戚的「最佳手信」! | 奈良仙貝、一蘭鹽、酒店綠茶包,仲有……

Tags :