【揀蜜瓜】夏天終於到了,喜歡食日本生果的人一定好開心,因為由現在開始到秋天,美味的水果將會陸續登場,蜜瓜、車厘子、桃、提子…… 日本電視節目《相葉マナブ》找來高級水果老店「銀座千疋屋」的買手,教大家怎樣揀蜜瓜,又怎樣存放蜜瓜最理想,快快學!

撰文:主場・日本  | 圖片來源:電視截圖

睇藤蔓就知甜唔甜!

又來估下,A或是B的蜜瓜比較甜?

貼士是,看看藤蔓。

A的藤蔓是左右對稱。

B的藤蔓是左右不對稱。

對比看多一次,A的T字藤蔓左右對稱,B的T字藤蔓左右不對稱。

相葉雅紀和渡部健(佐佐木希個老公)揀B,澤部佑揀A。

答案係…… B,左右不對稱!

甜的原因:唔夠水?!

原來,農夫種蜜瓜的時候,會刻意灑少一點水,蜜瓜因為有「壓力」,所以糖度會增加!

因為唔夠水,蜜瓜會從藤蔓吸收水分,所以,收成後,一邊粗一邊幼。

粗的是連接幹部,幼的是連接葉部。

黃金比例「6:4」

當然,農夫是經過「計算」,去灑少幾多水,而好的「比例」,是6比4,這樣的蜜瓜是最甜的!

切開看,就看到連顏色都不同!A的比較淺色,B的比較深色!

相葉雅紀試食,覺得A比較硬,而B則非常甜。

存放秘訣:不要放雪櫃!

一般買蜜瓜的時候,上面都會寫上最佳食用日期(未到即係未夠熟,冇咁甜)!

買返屋企後,唔好即刻放雪櫃,到食之前先攞去雪就最好!

下一頁:【日本熱話】日本達人教路 | 點揀奇異果?點切先保留最多營養?

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡

Tags :