有人話做一班朋友嘅旅行搞手慘過食屎,亦有人話用珍貴假期陪父母參加大陸團慘過食兩嚿屎。不過計我話,最慘莫過於要去外國公幹,身邊嘅朋友同屋企人一聽到呢個消息,立即為你準備一份手信清單,幫親戚買手信。

世界有99%父母 會命令仔女幫親戚買手信

同你講:「反正你去到都冇太多時間玩,不如幫我買啲手信啦!」

我發現呢個世界有99%父母,都覺得子女出國的最大目的,係幫所有親戚買手信。

每次去旅行,我阿媽都會準備手信清單,寫滿晒邊個親戚需要買咩,三叔想食日本蜜瓜,四姨婆又想食士多啤梨……

喂大佬!雖然我的確係去日本開完會,再出席一個晚宴活動,就即晚返香港。我係冇時間四周圍玩,但唔代表我冇時間休息吖!

拒絕會被怪責:做「少少嘢」都唔肯!

除此之外,父母會誤會全地球國家都好似香港咁細,搭幾個站就買到想買嘅手信。

當然啦!親戚會讚你乖仔,但一定唔會畀番錢你。佢哋見到街市賣假嘅日本水果以為好平,但日本其實賣好貴……

如果你拒絕,父母就會話你不孝,做「少少嘢」都唔肯。你買得貴想收番錢,佢又會用759阿信屋或街市價錢話你被人呃。

另類特色手信 「慰勞」一眾親戚

其實親戚想要特色手信都唔難解決,就好似去大阪,可以考慮買啲奈良餵鹿用嘅「仙貝」,同佢講係大阪特色零食。又或者可以考慮帶幾包一蘭食拉麵嘅鹽,送畀姨婆煮餸。

再唔係可以去酒店帶啲綠茶茶包返嚟,不過記住將茶包剪開,將裡面嘅茶葉倒出嚟,再用草紙包靚佢,同親戚講係日本最高級嘅茶餅。

買與不買,從來都係自由意志。買畀公司同事,係慰勞你放假時一班同事出手協助,幫朋友買手信冇計,買手信畀父母係孝子表現,希望老人家開心,但真係諗唔明,點解要買手信畀親戚呢?

所以,我今次公幹,決定將飛機餐嘅小小生果盒打包,特地問空姐攞多幾份,送畀班親愛嘅親戚,希望佢哋可以好好品嘗。