今日是年三十,大家準備好送雞迎狗未呢?講起狗年,除了生肖運程要關注之外,大家有冇諗過今年的大假、公眾假期該去邊好?一於玩玩以下心理測驗,測出適合你性格的2018旅行目的地吧!

text: KKday | photo: 新傳媒資料庫

2018旅行目的地 心理測驗

如果你可以選擇變成一種動物,你會揀 :

A) 狗仔
B) 貓
C) 獅子
D) 白鴿
E) 海豚

01 | 狗仔

你嘅性格跟狗仔一樣,和藹可親、喜歡熱鬧,對於新事物會抱著一試無妨嘅心態,就好似一個探險家般,勇於嘗試,所以好易結識到新朋友!

台灣人嘅熱情,加上各大夜市特色嘅食品,會令你迷上這座寶島。覺得台北太過城市化好似香港?你可以選舉去台中。

例如:清境,登上合歡山觀夜星迎晨曦,感受大自然的美!你一定會享受這趟探險之旅。

02 | 貓

作為人類嘅主子,本身有著超凡嘅地位!你那觸摸不到嘅情緒,有時候喜歡獨自一人,避開任何人,但有時候卻又會主動接近,認識新朋友!

就是這種帶點高傲的可愛性格,令你成為萬人迷!若你喜歡一個寧靜地走訪歷史古蹟、神社寺廟,大阪城、金閣寺絕對係你嘅首選!

若你享受跟朋友走在一起,東京shopping之旅會係你嘅最愛,當然唔少得要著和服,扮下靚靚啦!

03 | 獅子

揀咗獅子嘅朋友,代表你哋富有領導及獨立行事能力,係權威嘅化身。你哋追求權力所帶來嘅榮譽、享受成為大眾嘅焦點、喜愛驚險刺激活動當中嘅刺激快感。

所以沙巴係你哋必去嘅地方!唔好以為沙巴水清沙幼,唔啱你哋去。其實沙巴仲有好多刺激嘅活動,例如九魯河激流泛舟、Zip Borneo高空飛索等,一定會係你哋嘅首選!

04 | 海豚

居住喺海洋嘅海豚最喜歡自由,而且親和力高,又十分聰明,好奇心也極高,平常嘅旅行地方已經滿足唔到你要求!

去瑞典追尋極光會係你人生必做名單中排首位嘅活動,因為你知道,探索世界嘅奧秘,會比行街shopping、食好西、玩樂更為重要!

05 | 白鴿

白鴿係和平象徵,嚮往簡單嘅生活,熱愛悠閒同大自然,享受生活係你哋嘅人生目標!

所以珀斯最適合你哋去,有別於澳洲大城市如黃金海岸、悉尼等城市,珀斯少了快速嘅生活節奏,而多了大自然嘅風情。喺珀斯,你可以去國家公園,看瀑布同峽谷。另外,市郊仲可以見到唔少野生動物,例如袋鼠、海豚和海豹等等,啱晒熱愛悠閒嘅你去!