再過幾日就係農曆新年喇!對旅遊精嚟講,大地回春,第一時間就會諗到睇櫻花!如果你嚟緊3、4月諗住出國外遊,而又未搞上網,不妨參考下面嘅旅遊上網攻略,教你用幾十蚊換得一星期嘅漫遊數據。

Wi-Fi蛋定SIM卡?

唔少人出門旅行都會選擇租Wi-Fi蛋,雖然一部已經夠分畀好多人,但行開行埋好易斷線,試過等女朋友去廁所又唔記得叫佢畀番隻蛋我,最後搞到我冇得碌facebook,戇居居咁喺條街度等咗成10分鐘…… 所以我依家去旅行都會買SIM卡。

低成本買旅遊上網漫遊data

不過,市面上嘅SIM卡五花八門,有時候都幾難選擇,又要睇使用限期,又要睇數據量同用幾多開始限速。不過計我話,最緊要都係睇價錢同除番開抵唔抵玩。就等精打細算嘅我教大家點樣用最低成本得到最多啦!

旅遊數據一日只係HK$10

可以網上免費換嘅Club SIM相信大家都聽過,佢本身就已經包咗48小時嘅免費漫遊服務,講明「中日韓台泰」亞太各地都用得。但老老實實,真係要遠離工作壓力、放鬆身心,去旅行冇番七日、八日又邊夠呢?所以我就研究咗一招可以將張卡用到盡、賺最多嘅秘技!

例子:初春日本賞櫻行

假設你想同男/女朋友又或者自己一個趁復活節假去日本睇櫻花,你同佢就要先買張旅遊Club SIM,然後只需要旅行時開通旅遊數據即可。現時Club sim只需要HK$就有7日無限數據任用!另外仲送多兩日,即係足足可以用9日。

 

另外,喺Club SIM個app入面購買1日travel pass嘅價錢原價係HK$88,而家只係HK$15,即使去多幾日都仲係好抵啊!

聽落雖然好似有好多steps,但操作起來都算簡單,而且計番每日嘅漫遊費用都只需HK$ 10,都真係相當抵玩。就算換完買完travel pass先嚟鬧交去唔成,由於有效期係90日,你再從長計議、搵過第二個「旅伴」都冇問題啦~