因為疫情,大家都接近一年無法去旅行,在這寒冷的冬天,真的特別想念日本。總覺得日本的冬天沒那麼難受,因為日本有不少為了對抗嚴寒天氣的貼心設計,到處都有各種保暖措施。難怪每次冬天去日本,總是有種特別幸福的感覺!

撰文:Cynthia|編輯:SY|圖片:Unsplash、nikko-kankou.org

日本冬天5大令人懷念的溫暖位

總覺得日本冬天沒那麼難受,更讓人有想「一去再去」的感覺,真的好想去日本啊!

圖片來源:Denny Ryanto @Unsplash
圖片來源:Denny Ryanto @Unsplash

1. 溫暖的廁板

天氣一凍,去廁所就會變成一件非常痛苦的事,每次都要鼓起勇氣坐落凍冰冰的廁板上!呢個時候就會非常懷念日本,日本的大部分廁板都有預熱功能,坐上去暖暖的好舒服。日本廁所功能超無敵,好多網友盛讚暖又餘,又可以洗屁股。

2. 自動販賣機有熱湯!

香港嘅自動販賣機向來都只有凍飲,近年7-11/OK 便利店好咗少少,終於有個櫃可以買到暖飲,但無論如何都比不上日本的自動販賣機!四圍都見到,有大量好飲熱湯,當中必飲的粟米湯有粒粒粟米,飲完成個人都暖晒。

3. 四圍都有暖氣

冬天的時候,好多香港店舖、屋企都未必有暖氣,行入室內都依然有種凍冰冰的感覺!暖氣幾乎係日本冬天每家每戶的必備物品,連地板都暖笠笠,係戶外玩到凍,就可以即刻入便利店保保暖。

圖片來源:Erik Eastman@Unsplash
圖片來源:Erik Eastman@Unsplash

4. 乾凍VS濕凍

好多人都會覺得香港幾度已經比日本的負十幾度凍,其中一個原因,就是香港濕氣比較重,屬於濕凍,所以一有風或者落雨,就會凍到入骨。去日本唔想凍親,只要包到實一實,唔好畀皮膚暴露於空氣之中就可以喇!

5. 瘋狂浸溫泉

每次冬天去日本的指定動作,就是浸溫泉!想日浸夜浸首選溫泉旅館,而日本亦有大量溫泉浴場,幾乎係總有一間喺左近。日本有溫泉旅館,想浸溫泉好方便!一浸完,成個人就暖晒!

湯西川温泉
湯西川温泉

Tags :