自從開始做空少,身邊最多人關心的,除了一折機票聽落好筍之外,就是邊類型嘅客令我最深刻、點先可以食多一個飛機餐。而最近就發生了這樣的一個故事…… 令我深切地體會到,飛機上面肚仔餓係會傳染的!

text: GOtrip編輯部|插畫:業餘空少飛Sun

內地小朋友遊學團 大駕光臨

事緣有次成班機,有百幾個去遊學團的內地小朋友。

到了派餐時間,我就攞住幾個特別飛機餐經過一眾遊學團小朋友的機位。(註:特別餐有分為兒童餐和嬰兒餐,今次派的是兒童餐。)

兒童餐是非常罕有的!

送餐服務完成後,突然見到有隻小手在揮動,聽到有人喊:「服務員、服務員……」我就過去了解一下有甚麼需要。

「你好,有甚麼幫到你?」

「哥哥哥哥,兒童餐可以買嗎?」

原來有個小朋友,見人哋有兒童餐食,就問我可唔可以要一個。當下我心諗,好彩唔係開杯麵,否則一個叫完後,再聞到香味,接著個個叫。

不過,在飛機上用餐,尤其是要訂兒童飛機餐,就必須在訂票時告知,點知細路佢 ……

有錢便是爺

儘管我已經解釋了:「不好意思,兒童餐要上飛機前預訂的。」

那個細路依然鍥而不捨地追問價錢!完全是有錢便是爺的態度呀……

「付人民幣可以嗎?」

「付坡幣可以嗎?」

「付…….」

我當下真係無言…… 原來細路聽唔明人話。

「現在可以拿來嗎?」

他已由褲袋中掏出了現金!

我當下變了隻只係識講「沒有」的鸚鵡,狂哮:「沒有沒有沒有沒有沒有沒有沒有……」

原來冇大人睇住嘅細路客,真係溝通唔到呀(抱頭)!

最後放棄同佢解釋了,畀咗個正常餐佢食,而佢都係繼續問要畀幾多錢……

下一頁:空少倒瀉嘢飲!香港乘客反而笑口噬噬……