今個聖誕節會去新加坡的旅人,謹記預留多少少時間喺機場,因為Sanrio一眾角色已經攻陷樟宜機場的每一個角落!由自助登機櫃枱,到閘口,都會見到Hello Kitty 蹤影,Kitty迷定必心花怒放。

文:Kassidy|圖:相關機構

攻陷4個客運大樓

新加坡樟宜機場總共有4個客運大樓,這次Sanrio角色到訪,當然是整個機場都布滿它們的裝置。除咗Kitty之外,還會有Daniel、My Melody、Little Twin Stars、布甸狗、蛋黃哥、玉桂狗,一共7個角色。每個角色都有自己的專屬區域,絕對不怕找不到自己的最愛角色!

必影01|4米高 Hello Kitty 花卉

位於2號離境大堂,是一個4米高的 Hello Kitty 花卉,用白、紅、綠、黃,4隻顏色的花朵砌成的 Hello Kitty 像,是今次展覽的矚目點之一,有時間一定要去這個角落拍照。

必影02|Sanrio 公仔聖誕樹

1號離境大堂的公仔聖誕樹絕對是女生們影相必到的地點。7款角色都會在聖誕樹上出現,樹上的公仔都是樟宜機場的限定版,其他地方都不會看到!影唔夠?可以加錢帶佢哋返屋企!

必影03|Sanrio 角色主題花園

不少的Sanrio展,總會忽略某部分的角色,Hello Kitty 在不少時候都佔據最搶眼的地方。而這次在樟宜機場,每個角色都會有自己的一個小角落,當中3號離境大堂的神秘花園會有齊所有角色的小角落,冇時間影其他部分,就直奔3號大堂的主題花園!

周末角色神秘出巡

以為只有裝置類的Sanrio角色就大錯特錯!每逢周末,它們都會在4個航廈遊走,當然,出現時間和地點都不定,所以只可以靠運氣去遇上自己至愛的角色了!

影唔夠!加錢帶走公仔

冇時間影的話,可以直接畀錢帶佢哋返屋企!在機場的公共區域買滿SGD60/HK$348、樟宜我愛購區域買滿SGD90/HK$522,或者在禁區/超級市場內買滿SGD120/HK$696,就可以SGD8.9/HK$52換一隻樟宜機場限定版的Sanrio公仔。如果有JCB信用卡的話,可以免費額外兌換多一隻!