「瞓街、瞓火車、瞓機場我試過哂,有咩好怕?」最怕你唔經唔覺做咗「非洲和尚」姐!身為一個Backpacker,出嚟行走「漿糊」,點可以唔識江湖規矩呢?小編送你「住 hostel秘笈」旁身,起碼無咁易賴嘢嘛!

小編第一間住的hostel,知道係邊嘛?答中無獎!

1. 最後一位出門口請鎖門
住得hostel大家都係想慳錢,幾個至十幾個人一間房係等閒事。不過為財物安全起見,最尾一個離開房間請鎖門,你唔會想你或你朋友的東西被偷吧!

2. Check in, Check Out 時間要記住
每間hostel有自己的Check in, Check Out 時間,早到請俾少少時間人安排或行兩個圈,Check Out 就記得準時等姐姐有時間清潔!(P.S. 這不是酒店,客人唔會永遠是對的。)

3. Free Food 可吃,但隔離啲食物唔好偷!

普遍Hostel都會有個位放 “Free Food”,係俾backpacker放食剩的乾淨食物,等有需要的backpacker可用,不過唔係喺“Free Food” corner就唔好拿喇!安全起見,label自己的食物。

4. 煮完嘢食記得洗返啲碗碟
Hostel 入面的煲煲「撐撐」有限,為他日著想煮完嘢食洗返乾淨俾人。你都唔想有日你無煲煮嘢食吧。

5. 晚上11點後唔好嘈喧巴閉
有人可能要坐早機所以先瞓,又或者行咗成日路好攰……記得唔好咁大聲講嘢!

6. 出夜街,帶埋支電筒吧!
出得嚟玩,梗係要玩盡佢!又或者出去同新識朋友飲兩杯,不過帶埋支電筒出夜街啦。因為你凌晨兩點返房開燈係件好黑人憎嘅事!

7. 晚上把電話靜音吧
玩完一日,到夜媽媽先有時間同愛人/屋企人msg,okay!但請靜音吧,其他roommate 唔想成晚都聽「喔噢」或者吹口哨。

8. 友善的表現,先自我介紹一下
住hostel其中一個原因,就係識唔同地方的朋友仔。見到面時say個hi,介紹吓自己,話哂有緣相聚喺呢到。開放啲啦,香港人!

9. 執行李適時
坐凌晨五點半機,早一晚執行李?三四點聽到pack嘢聲應該無人想。更何況黑夜中執行李,漏嘢機會都大啲!

10. 請保持睡房清潔,飲酒食嘢出common room。
不想房間發出臭味,或者同老鼠同眠,請保持睡房清潔。

短短10條,不能盡錄所有規矩,歡迎大家發表或者update吓!

博洛尼亞認識的朋友仔! =)