「每間hostel會有點不一樣,但呢12種背包客你必定會遇上!」

繼上次10條hostel不明文規矩(/article/index.php?id=23603)後,小編喺網上發現有篇文講《12種喺hostel會遇上的人》,內容幾搞笑。如果硬要把他們比喻,我會話係「十二生肖」,因為佢哋同成龍一樣咁好笑,同會生存世世代代,直到永遠!

狼之blog:http://leechunheifrancis.blogspot.hk/
狼之的背包:https://www.facebook.com/auo.page

1. 結他他佬

特徵:豐富面部表情、異常的high
旅程長度:10個星期

「你叫我做王傑……(玉蝴蝶tone)」!唔知點解每間hostel總會有結他能手,不論賣藝為生的,還是即興玩兩手的。不過共通點係佢哋會唱英文版的《誰明浪子心》,send someone to love me……

2. 30歲尾扮24歲嘅阿叔

特徵:好多嘢講、有皺紋
旅程長度:2個星期

Hostel入面有花花公子係好平常的事,但口花花嘅30x歲盛男也會在hostel出沒,而且自我感覺良好。你估呢個世界真係咁多Jayden同Sam哥咩?

3. 咩都笑一餐嘅小學雞

特徵:好奇、大笑、過度興奮、講嘢大聲
旅程長度:8日

見到佢哋立即師傅明白了,佢哋會成群結隊出動,而行為就好似第1次去旅行咁,咩都笑一餐,見到咩都俾十個趣!!笑係一件好事,但太多就唔係幾好……

4. 得兩套衫換的野人

特徵:好好人、略帶飄逸感覺
旅程長度:6個月

真正嘅旅遊達人會輕裝上陣,帶兩套衫就出發是常識吧!我都撞過一兩個!話事話,瀟灑哥唔知有幾套衫呢?

5. 埋唔倒堆嘅吹水一族

特徵:講故事、諗嘢玩、好多諗法
旅程長度:5星期

住在hostel,你不難發現呢一班friend過打band嘅型人,佢哋一面飲啤,一面分享果次係波斯尼亞俾狗追嘅經驗,又或者帶住10歐遊巴黎果次。P.S. 喺佢哋身上應該會學到不少Drinking Game!

6. 正音達人

特徵:識卷舌
旅程長度:1個月

除咗最緊要正字外,呢個世界仲有最緊要正音。Hostel入面梗有一位正音達人,雖然佢係德國人但能正確無誤講出西班牙某某城市嘅名,共甚至用西班牙文吹多兩嘴都得!

7. Lonely Planet 教徒

特徵:無時無刻在看Lonely Planet
旅程長度:15日

無背包客不識的旅遊聖經Lonely Planet,係不少旅遊新手的讀物,不過唔駛日睇夜睇、食飯痾x都睇吧?呢班「教徒」有機在hostel某一角同本書談戀愛。

8. 對你微笑直到永遠的女仔 (就算無同佢講過嘢)

特徵:笑、同埋成笑
旅程長度:2個月

從前有個女仔,佢成日對住你笑,完!

9. 熟過hostel員工的「顧客」

特徵:能直接叫到hostel員工個名
旅程長度:3個月

呢位人兄簡直係hostel核心嘅核心價值!幾點食早餐,逢星期幾有咩day tour,甚至廚房啲鹽放邊佢都知!唔講以為佢喺到返工!

10. Cool 過Cool 魔嘅背包客

特徵:阿源咁
旅程長度:4個月

「孤獨是一種境界!」呢到已經係我遊歷的第77個國家,我沒有帶一絲留戀……

11. 令人討厭的尋歡情侶

特徵:尋歡小隊
旅程長度:2個星期

Hostel住dorms的晚上,最怕唔係肥佬的鼻寒聲,而家火熱情侶的「呀呀聲」。一來瞓唔到,二來又尷尬,如果想happy點解你哋唔訂雙人房呢?

12. 離家出走太久的旅者

特徵:知道hostel附近每家超巿位置、問佢生活問題會有點不耐煩
旅程長度:2年甚至更久

旅行是他的生活,不過不像以前般熱衷,不會一早起身跑景點。上午、中午、晚上都看見他在床上。「也許你真是哭得太累, 也許,也許你要睡一睡……」

唔知你心目中有冇第13, 14呢? 如果將佢哋定為十二生肖你又會點掛呢??唔好做CD-ROM,俾啲意見好喎!

參考資料:http://www.waitbutwhy.com/2013/07/12-types-of-people-youll-find-in-every.html