(Presented by EGL Tours)

每年一到5、6月,又係動腦筋同屋企人去邊度玩嘅時候。老婆話今年想衝出亞洲,咁我就乖乖做定功課。難得一家四口去旅行,梗係跟團最舒服。去歐美,隨時飛十幾個鐘,太辛苦喇!思前想後,都係 澳洲 最好,坐澳航直航,夜晚8點幾上機,大約9個鐘,瞓醒一覺落機就可以玩,超正!

直闖 澳洲 酒莊邊走邊飲 坐埋蒸汽小火車最呃like

其實今次揀呢個團,我都係有私心的!我向來鍾意紅酒,而雅拉河谷Yarra Valley就是當地著名產區,大大細細酒莊夾埋超過80間,今次領正牌任睇任試,開心到暈。你知唔知呢度出產嘅Pinot Noir又平又好飲?等我趁機會入番啲貨,返香港同班老死分享先!

剩係去酒莊,老婆同對仔女一定唔制!放心,仲會去埋布列頓海灘(Brighton Beach)曬下太陽玩下水,就係成日喺明信片見到好多彩色小屋嗰個靚沙灘,一於影張全家福上facebook打個卡喇!不過我估阿仔最開心應該係可以坐到蒸汽小火車,呢架Puffing Billy Railway係 澳洲現時最古老的蒸汽火車之一,已經有百幾年歷史,復古的車廂,一邊開動,一邊仲有嗚~嗚的鳴笛聲,簡直係Thomas火車的現實版。

雅拉河谷是澳洲其中主要的葡萄酒產地,單是酒莊都有80家,去到記得盡情試、盡情買。

時常在明信片見到的沙灘小屋,是布列頓海灘的重要地標,selfie一番是指定動作吧!

落手落腳淘真金  見證企鵝愛回家

至於阿女,就最鍾意睇動物,平時動物園都去唔少,今次可以去Penguin Parade近距離等神仙企鵝回巢。每日黃昏時分,覓食回來的企鵝會左搖右擺地返回沙灘,是1齣現成的生態教育奇觀。所謂讀萬卷書不如行萬里路,阿仔阿女真係幸福,以前我哋讀歷史講19世紀淘金熱,一切都係靠想像,依家佢哋有機會親身去琉芬山金礦場 Sovereign Hill淘金,跟住穿古裝的工作人員騎住馬車去金礦洞體驗,有得玩之餘,仲有嘢學。

遊客可以守候在神仙企鵝棲息地Penguin Parade,近距離等牠們回家。

去琉芬山金礦場有如回到19世紀,可以體驗瘋狂的淘金年代。

遊客坐馬車穿梭在古色古香的建築中,時空交錯,是有趣的體驗。

玩多4日 去埋大堡礁熱帶雨林

聽起來5日行程,相當豐富,全家都滿意了。準備報名之際,我遇上另一大問題:原來仲有個9日團,俾多幾千蚊,就可以坐內陸機去黃金海岸,抱埋樹熊,睇埋袋鼠,順便去埋世界聞名的大堡礁。大堡礁有幾靚就聽得多,但就真係未見識過。能夠喺嗰度玩浮潛,真係諗起都開心。

澳洲的自然資源真係得天獨厚,唔止有靚沙灘黃金海岸,仲有熱帶雨林,坐住海陸兩用車玩熱帶雨林,跟手睇埋土著的回力鏢表演,又真係幾歎!再唔係坐船遊翠兒河,即捕即食大泥蟹,再喺船上食埋依家當造的南半球生蠔。回程時,最緊要留番啲時間俾老婆在悉尼shopping。咦!諗諗下,去9日似乎鬆動啲,又盡興啲喎!都係快啲返公司請定假先最穩陣。