艾克斯 (Aix en Provence),南法一個古舊小城,這裡沒有著名地標,亦沒有必玩活動。咁點解要嚟?因為喺呢到體現到南法人神韻,更加「入屋」!城市唔係好大,徒步遊走就可以了,14萬人口中,有3萬係學生,看似懷舊的歷史古城,暗地裡有股貪玩的味道。當地人會簡稱為Aix,而呢20張相,你會發現這裡可愛的地方。

鳴謝:Tourism Aix-en-Provence

Aix 又叫千泉之城,喺城內你會發現大大小小,華麗嘅、平凡嘅噴水池!最大嘅噴水池就係巿中心的 La Fontaine de la Rotonde!

19世紀之前,仲未有運河,所以水源對於艾克斯嚟講十分珍貴。當時嘅人會用盡辦法蓄水,故此喺小鎮各處可見噴水池,有啲沒有華麗造型,只係發揮當時重要的功能。

除此之外,好多藝術家以及建築師設計咗唔少造型噴泉,以美觀市容,目前 Aix 約有四十個噴泉被保留下來。

(La Fontaine Place d’Albertas)

雖然Aix係個近千年老城,但亦係個學生城巿,所以你會見到年輕人處處。咁好唔好玩?你懂的!

剛好遇到彩虹,就拍下了!

城巿核心部分,會有多個廣場,唔同時間會化身唔同用途。朝早係巿集;晏晝係Cafe;夜晚就係互外派對。

朝早會係巿集,新鮮蔬果、魚類、鮮花都可以喺到買到!

走到另一面,你亦會搵到賣雜貨的巿集,舊書、懷舊CD、自製手作、特色手信等。

Aix 小鎮的大道 Le Cours Mirabeau,兩側有不少攤位。(La Fontaine moussue)

露天cafe亦係成行成巿,無時無刻你都會見到有人hea。

在此輸入文字

城郊嘅艾克斯,你又會看到另一番景象。