作為80後香港人,一定睇過經典節目《尋找他鄉的故事》,儘管電視台都執埋,但節目依然讓人念念不忘。今次有幸與嶺大中文系4大才子之一牙兄同行,佢更即席在車上錄製旁白,每句話都引人深思,獲益良多,好一句「旅途尋找的比過程遇到的往往普通平凡」,更成為阿妹首條最有深度最認真的旅遊影片呢!希望大家好好享受人生每個旅程。至於這次的越南之旅,也是我笑得最開懷的旅程之一啊!

〖第1部曲〗

《尋找越南牛河的故事(上)》記得開聲睇啊!

〖第2部曲〗

《尋找越南咖啡的故事(下)》

今次繼續由嶺大才子牙牙錄製旁白,睇完真係好想飲啖越南咖啡,希望大家睇完要好好記住阿妹的飲食真諦啊!至於睇唔明唔緊要,或者睇多幾次就會明,或者。
又,阿妹有好消息同壞消息宣佈,好消息:《尋》冇得添食;壞消息:《尋》將剪輯特別版—《尋找越南軍備的故事》用生動的方法講講越南戰機及軍備……嗯。

〖第3部曲〗

《尋找越南軍備的故事-最終回》

不少人會將越南與戰爭畫上等號,去河內點都要去軍事博物館睇睇。原先覺得悶係在所難免,好彩有才子牙牙講解軍事武器,唔悶之餘,仲好有人生哲理。越南之旅果然充滿驚喜啊!
聲音導航: 李伯匡 (Nga Z Wong)
現場觀眾: C Lo Sze-ting Jacky Lai Fu Wai