打風落雨宅在家,整夜難眠,最好就是用電影來消磨時間。正所謂「單身也不要緊,因為我們還有閨密」!冇情人的姊妹們,與其唱着尋尋找找為何都找不到,不如搵下你身邊嘅閨密聚下,睇戲煲劇!唔係單身嘅你,都抽少少時間陪下閨密,唔好重色輕友喔!單身無懼怕,睇完以下十套 閨密電影 ,你的感情觀隨時會有所啟發!

01 | 黑寡婦爆笑新作!閨密尋歡玩出禍!《姐妹欲蒲團》

Scarlett Johansson最爆笑狂野嘅一次!一班好姊妹想蒲得豪放,玩得癲狂,搵埋脫衣舞男一齊尋歡,點知搞出人命兼連場笑話⋯⋯絲打們今次點收科?

02 | 單身無懼怕!(How To Be Single) 《單身又如何》

剩係見個戲名都知單身的朋友們要睇啦!戲入面狄高達莊遜(Dakota Johnson)飾演嘅女主角啱啱失戀,而莉寶韋遜(Rebel Wilson)飾演嘅好閨密,就見到睇唔過眼,用盡一切方法,教女主角點蒲、點識男仔,仲有點玩一夜情。其實單身好自由,都可以好享受!套戲仲要揀正情人節上映,仲唔快啲約埋一班閨密去睇!

03 | 男人婆變撒嬌女王!《撒嬌女人最好命》

閨密最眼火爆嘅事,莫過於好姊妹嘅男人被人搶走!張慧(周迅飾)同青梅竹馬嘅恭志強(黃曉明飾)明明曖昧,但就一直都「友達以上,戀人未滿」,在來自台灣的蓓蓓(隋棠飾)嘅撒嬌攻勢下,成功攻陷恭志強。幸好,在閨密-號稱上海撒嬌女王嘅阮美(謝依霖飾)和一眾撒嬌女團幫手,從言行舉止到打扮,將張慧由男人婆,改造成為撒嬌女王,就連一句「討厭~」都有學問,誓要為姊妹搶回男人!其實,做自己才是最重要,不要因為想得到一個人的認同而刻意改變自己喔!

https://www.youtube.com/watch?v=hf28Nk1unZg

 

04 | 正印與小三成好友!(The Other Woman) 《小三大聯盟》

小三同正印可唔可以做朋友?現實出現的機會率接近零,但電影就有機會啦!呢套電影完美演繹小三與正印都可以做閨密。三個女人愛上同一個男人,但佢哋發現男人仲有第四、第五者,最後佢哋決定聯手玩殘個男人!「正印老婆、律師小三、大胸小四」,加埋一定玩殘佢!

https://www.youtube.com/watch?v=TRGmBt7hj4Y

05 | 單身也不要緊,因為我們還有《閨蜜》!

閨密必睇嘅電影,梗係《閨蜜》啦!三個一齊讀書到出社會都friend過打band嘅好姊妹,性格雖然唔同,但close到不得了。不過閨密唔多唔少都要有啲考驗,先算係好閨密,希汶(陳意涵 飾)未婚夫出軌結唔成婚,Kimmy(薛凱琪 飾)和小美(楊子姍 飾)又因為一個男人嗌大交,究竟是姊妹情深定有異性沒人性?睇完你就知!

https://www.youtube.com/watch?v=c7I6oF6Zoao

06 | 姊妹電影馬拉松!《小時代》1-4集

同樣是一齊讀書到出社會又都係friend過打band嘅好姊妹,自稱「時代姊妹花」的四位主角,在上海這個大城市,遇上社會考驗之餘,姊妹們的感情都受到影響。經過一連串嘅秘密揭露和情傷,仲可唔可以好似電影一開始咁「時代姊妹花,永遠不分家」?《小時代》一連四集,由小說翻拍成為電影,場景、戲服、演員,所有畫面都拍得好唯美華麗,對白仲好文謅謅。睇完,筆者除了感受到姊妹間的溫馨與猜忌,仲學到唔少小說描寫手法呢。

https://www.youtube.com/watch?v=n48vhGAimFQ

https://www.youtube.com/watch?v=TwzeDM9qGxI

 

07 | 閨密當伴娘!(Bridesmaids) 《最爆伴娘團》

眼見你快做新娘,做密友的真想撒嬌~結婚係女人人生最大嘅事,做閨密嘅梗係要準備做姊妹,最friend嗰個仲要做埋伴娘。但伴娘要做嘅嘢多到一頁紙都寫唔晒,普通人都搞唔掂,女主角仲要係典型人生失敗者,不過一班好姊妹一齊搞,一定搞得掂!

https://www.youtube.com/watch?v=tEgZMrslFQY

8. 人生大事誰會讓步?《新娘大作戰》(Bride Wars )

由細到大都係好姊妹,做咩都要一齊,但結婚就一定唔好喺埋一齊啦!戲入面麗芙與艾瑪,兩個嘅夢想都係喺紐約廣場大飯店(Plaza Hotel)舉行一場夢想中的世紀婚禮,並約定作對方的伴娘。但點知陰差陽錯,兩個嘅婚禮定喺同一日,其中一個人必須改期,兩個因為咁而大打出手!不過一場姊妹唔會鬥一世嘅!

https://www.youtube.com/watch?v=mE6qsE5EmuU

09 | 女人的三個階段!《20 30 40》

20、30同40歲係女人必經嘅三大關口,三個階段面對唔同嘅經歷,張艾嘉、劉若英仲有李心潔分別演繹20、30同40歲嘅女人,不同嘅感情故事。大家睇完呢部電影,當你面對20、30、40嘅轉折點時,可能會有特別嘅想法。年輕的總會想突破界線,作好多的嘗試;到了30,女人有了點經歷,但亦因為多了經歷,便會多了顧慮而影響自己前進;到了40,過慣美好生活的,可能會想從後生的人身上,找回自己年輕的因子,告訴人不落後,也可以怡然自得。

https://www.youtube.com/watch?v=XoPosCaYj6Y

10 | 經典閨密劇集!(Sex And The City )《色慾都市》

閨密經典中嘅經典,《Sex And The City》可以話係表表者。成個故事都圍繞住紐約市四個女人嘅故事,有寫love & sex專欄的作家、有成熟同時對性開放的公關主管、有修養同時傳統保守的藝術品鑑賞家,以及有學識的單親媽媽律師。故事大多環繞浪漫同情慾嘅話題,同時都可以留意她們的華麗時裝。如果覺得電視劇太長,可以睇《慾望都市:電影版》,睇下劇集最終集結束的四年後有咩事發生,睇完就會知50歲都存在嘅閨密有幾難得!

情人節仍是單身的姊妹們,當然會想有個伴侶陪伴着。不過,人生中,有時候,情人熱烈的擁抱遠遠比不上朋友的一個會心微笑。除了家人、情人,擁有真心閨密是難能可貴之事。所以,當你遇上生命中你認為是你的閨密,要珍惜喔!