相信好多香港人對 饒河夜市 都唔陌生。位於松山區八德路的 饒河夜市 ,是台北最著名的大型夜市之一,每日都有大量遊客慕名而來。饒河街喺滿語入面嘅意思為「禽獸眾多之地」,又幾應景喎,見到咁多美食,變禽獸流晒口水都係人之常情啦!

交通方面,搭乘綠色線到尾站松山站,1號出口出去直行就見夜市入口。 饒河夜市 比鄰基隆河右岸,買完嘢食,去便店利買打啤酒,同三五知己一齊去河邊挨住食,順便去埋隔籬條彩虹橋欣賞夜景,都咪話唔浪漫!

事不宜遲,就等小編同大家介紹下 饒河夜市 不可錯過的特色美食同鄰近住宿!

Source: http://wilburchang.pixnet.net/blog/post/21925719

▨ 交通

綠色線松山站開通之前,前往 饒河夜市 之主要交通為火車,但自從捷運松山站開通後,搭捷運前往絕對是首選!如果出發地附近冇捷運站的話,亦可考慮搭巴士。其實現時台灣Google Maps的交通資訊非常完善,尤其是台北呢啲主要城市,只要打上出發點同目的地,Google 就會自動幫你計算出最快的交通方式!小編用過好多次,都相當穩陣,大家亦不妨試試!

捷運:捷運松山新店線(往松山方向)松山站1號出口

巴士:28、53、63、203、204、205、256、276、306、306區、311、518、527、531、605、605副、605新台、622、629直、668、675、678、711、棕1、藍7至饒河街觀光夜市站下車

火車:可搭火車至松山火車站,由後火車站下車

Source: http://blog.mixflavor.com

 

▨  饒河夜市 必吃小食

藥燉排骨、 羊肉

進入夜市行到中間位置,就會見到連續幾間藥燉排骨,非常顯眼,全都主打藥燉排骨同藥燉羊肉,湯頭用上熟地、當歸、川芎、枸杞等多種藥材,相當滋補!沾少少店家特製豆瓣醬,香辣開胃。冬天去的話,食完肉飲埋個湯,即刻成個身暖晒!怕熱氣或藥味的朋友,大部分店家亦有蚵仔煎、魯肉飯等其他食物可供選擇。

Source: http://solomo.xinmedia.com/taiwan/23891

 

胡椒餅

胡椒餅為台灣傳統小食,主要餡料為蔥、豬肉,加入大量胡椒粉,外皮灑上芝麻,放爐壁烤熟,香脆可口。 饒河夜市 有數家胡椒餅,每家都有各自特色,攤檔都不大,主要集中喺夜市出入口,經過嗰陣記得唔好錯過!

Source: https://snow1.phootime.com/photo/bv0ifi/mqe9xjdh

 

加賀魷魚大王

此店位於 饒河夜市 的中後段,一樓點餐埋單,堂食可上二樓。店家只賣燙魷魚一味,配合獨門醬汁,另外有蒜頭、沙茶、辣椒等醬料可供挑選,皆可混搭,配搭多元。

Source: http://www.copaw.idv.tw/discuzx3/forum.php?mod=viewthread&tid=64042

 

侏儸紀醬汁魷魚、啤酒螺

與加賀一樣主打燙魷魚,評價亦不錯,但此處小編真正想推薦的是啤酒螺!因為平時港澳地區比較難搵到此菜式,小編亦是去台灣讀書之後第一次食到!田螺皆已去殼處理好,以九層塔等香料提味,配埋支啤酒簡直一流!

Source: http://mei30530.pixnet.net/blog/post/446095853

 

同場加映:基隆河邊、彩虹橋

經常去台灣嘅人應該知道,無論咩時候去,夜市一般都迫爆。規模如此大的 饒河夜市 自然不例外,就算畀你排隊買到嘢食,都好難搵到位坐。根據小編個人經驗,最好買齊嘢食同酒水,到隔籬基隆河邊吹住河風坐hea住食。唔夠皮的話,仲可以走上彩虹橋,眺望沿岸景色,仲有玩Pokemon的人亦可以順道捉下精靈。(真人真事,小編就喺河邊捉咗隻水伊!)

朝早有時間的朋友,更可以於沿基隆河岸自行車道邊踩單車邊欣賞風景,非常寫意。傍晚啱啱好踩到夜市準備開餐!冇單車唔緊要,台北市捷運站外面基本上都有Ubike租借,非常方便!

 

Ubike租借點資訊:http://taipei.youbike.com.tw/cht/f11.php

Source: http://prolog.pixnet.net/blog/post/27268074

飲飽食醉,冇理由冇雷公咁遠搭車返去㗎!最好梗係住喺夜市附近,飲到啤啤夫就即刻走上床瞓覺,咁先人道㗎嘛!

離 饒河夜市 最近的幾間住宿都偏高價,對學生或小資族嚟講可能有些少負擔。但唔使擔心,其實遠幾步的地方就有好幾間平價住宿,啱晒慳錢一族!跟住就同大家介紹一啲離夜市唔會太遠嘅平靚正民宿,等大家食得開心,玩得盡興~


 

▨  饒河夜市 低價住宿推薦

1| BEST LOCATION – XINYI Studios

位於信義區的BEST LOCATION離 饒河夜市 15分鐘路程,雖然唔夠近,但勝在價格親民,房間亦相當簡約舒適,以木質傢俬為主,充滿家的味道!雖則平價又位處市區,但房間絕對唔細,仲設備齊全,不止有書枱,仲有大衣櫃同置物櫃,唔會要你住劏房!

價格:
BEST LOCATION – 1 NT 1,400 起 (HK$ 348 起)
精緻套房 – 2         NT 1,500 起 (HK$ 373 起)

特色:
☑   適合散步或是騎單車的彩虹橋河濱公園/錫口碼頭一公里

☑   步行3分鐘至後山埤捷運站一號出口

>>更多 饒河夜市 住宿

>>更多台北住宿

 

2| I-domino 101

距離 饒河夜市 大概3分鐘。公寓式的旅宿,只提供一種四人房型,適合一家大細或三五知己。房間設備齊全,有洗衣機及廚房,全都非常新穎,房價約 NT3,280,四人入住的話,一人才折合HK$815,CP值相當高!

價格:看101-四人房 NT 3,280 起 (HK$ 815 起)

特色:
☑   近松山捷運站2分鐘
☑   面對饒河街夜市、五分埔商圈5分鐘
☑   台北101信義商圈10~15分鐘

☑   生活機能豐富,應有盡有

>>更多 饒河夜市 住宿
>>更多台北住宿

 

3| 阿非小屋AFEI Cozy House

位於信義區安靜巷弄,步行至饒河夜市約15分鐘。色調以淡色為主,畀人一種放鬆的感覺,而且窗多透光好,空間非常明亮。提供兩個雙人房型,都只是 NT1,500,除開每人HK$200有找。民宿是四樓老公寓冇電梯,行李多的人要注意了。

價格:
Room 「嵐」-雙人房 NT 1,500 起 (HK$ 373 起)
Room 「濦」-雙人房 NT 1,500 起 (HK$ 373 起)


特色:
☑   客房位於信義區安靜巷弄之內,近101、市政府轉運站、捷運板南線
☑   「這裏是四樓公寓,沒有電梯,也不提供毛巾、牙刷、牙膏等個人衛生用品喔」

>>更多 饒河夜市 住宿
>>更多台北住宿

 

4| 旅行的意義—永春二館

民宿位於永春站,離 饒河夜市 有段距離,但依然行路可達。公寓有大量復古擺設,vintage迷有福了。公寓冇房型之分,只可一次租成層,共有一個房間,內有2、3張雙人床,好處是一次只接一組客,成層都係自己嘅,夠晒私人空間!要注意公寓喵星人出沒,怕小動物的人可能不太適合了。

價格:包層-四人房 NT 3,000 起 (HK$ 746 起)

特色:
☑  天台可看得到101
☑  樓下是永春捷運站出口

☑  會有貓咪在房裏走動喔,房間為老公寓5樓-冇電梯

>>更多 饒河夜市 住宿
>>更多台北住宿

 

▨ 結語:

旅行除了遊景點、食美食,其實住宿亦是一個體驗當地民情的好方法。年輕人冇錢住唔起酒店陰功?我話住到local嘅住宿好彩!好多時候鍾意住豪華酒店的長輩無法理解我哋究竟點解明明夠budget都要住民宿。其實只有年輕人先知道,住民宿,先係最貼地!
>>更多 饒河夜市 附近地道民宿
>>更多台北住宿