衰人無分國籍!通常大家印象中嘅日本人對外國人都很有禮貌,但今次 空姐 就不幸被差勁日客欺負。該名客人不單態度無禮,不聽從 空姐 的指示,還把自己的行李扔向 空姐 ,行為惡劣!

嗰日boarding有個男人一上機就要keep bag,我望一望佢頭頂個行李櫃,仲吉過我個銀包,咪叫佢放上去囉,佢又好似聽唔明,夾硬隊佢個Tory Burch紙袋過嚟,我理得你Hermes定Chanel鑲金定有鑽,行李就係要放喺指定嘅位置啦!

佢一臉不忿咁放好個咁矜貴嘅紙袋之後,又隊個喼過嚟,用下巴指向行李櫃,你老鹵高又高過我大份又大份過我,男人老狗又真係好意思叫條女幫你搬行李喎!我真係屌十聲,當我都未講完我啲台詞,佢一嘢掉個喼過嚟之後 鬆 手 !!!屌,我真係嚇咗一跳,咪一齊鬆手囉!咩呀!!好彩有個阿姐睇到件事,佢都O晒嘴。

之後有個crew經過,佢見係同鄉即刻大造文章,又話要投訴又阿之阿左摩洛哥,屌!投囉!個名就呢度!最好你留埋聯絡電話,我有咩後遺症可以搵你追究!

空姐:「懇請各大乘客,自己行李自己搬!」

我真係懇請各大乘客,自己行李自己搬!個喼你自己執,喺屋企上巴士你夠力,拉去機場你夠力,喺Duty Free買嘢你夠力,攞到去個位都有力!唯獨有空服喺你側邊就冇力?畀啲同理心啦好嘛?

我哋係冇責任搬行李,如果因為搬客嘅行李而整親,公司保險係唔會賠!!!

落機又睇醫生又要做physio,我 真係多撚謝你呀!

PS: 唔使鳩估,個男人係日本人!冇錯,㗎客都係咁!講英文就鳩縮,一有㗎crew就發癲咁!㗎crew都驚serve㗎客!