中國旅客遊日 又揚威國際,為大家介紹今站是北海道「朝里駅」 !事件已經由上年12月講到今日,不論係電視台、網上新聞或者係網民都有討論。其實成班中國旅客係去《戀愛中的城市》嘅拍攝場地朝聖,但電影已經喺2015年8月上映,中國旅客真係念舊啊!

圖:《清爽早晨》節目截圖

日本電視台報道:中國遊客太滋擾!

今朝,日本電視台的《清爽早晨》(スッキリ)就製作了一個特輯,指平時唔會有遊客出現嘅北海道「朝里駅」,近期多了不少中國旅客。佢哋嘅行為相當滋擾,令到當地居民非常困擾。

電影朝聖之地-北海道「朝里駅」

這套《戀愛中的城市》,由江一燕及張孝全飾演一對蜜月小夫妻,在白雪皚皚的北海道接受愛情的真實考驗。但現在好似北海道居民接受考驗多啲。

滋擾行為1:路軌上拍照

話說中國旅客為了可以留念下自己去過,可能唔記得自己係企喺路軌,所以上年12月係曾經發生多次列車意外要急停車。佢哋唔驚,但JR就好驚,所以,以不同語言的告示叫大家要注意安全。

由於影響到列車行駛及居民,所以搞到現有車站職員看守車站,叫中國遊客唔好亂咁走。

滋擾行為2:向民居瘋狂拍照

山長水遠去到,當然要周圍望下啦!但咁多位中國旅客,影相之前要小心分辨係民居定景點。

當地居民仲用中文顯示警告,唔好入去。究竟要滋擾到咩地步先令居民咁做?

滋擾行為3:整雪球攻擊民居

影民居都未夠誇張,有小朋友唔識分地方,玩雪球變成攻擊當地居民屋企門口。家長仲影相留念,怪唔得引起公憤啦!

中國旅客:唔覺有問題

《清爽早晨》(スッキリ)特輯亦有訪問到當時的中國旅客,佢哋覺得自己做嘅事並冇問題,無視警告!

中國旅客更表示:「我們很安全,只會在沒有車的時候走出去,點解唔可以影?」

日本網民討論熱烈:請放過當地居民!

播完特輯後,引起日本網民對中國遊客的強烈不滿!大多數留言都係講明明唔係景點,點解會咁多人去?又叫中國旅客跟參考資料去地方,唔好擅闖民居,而且仲覺得住「朝里駅」附近的居民好慘。

https://twitter.com/ideno1111/status/827293213312512001