對於樂高迷,有咩開心得過將自己個樣印上LEGO?倫敦大熱「樂高即影即有」肖像LEGO將於1月4日登陸尖沙咀!玩具“反”斗城將一連十日在尖沙咀海運大廈旗艦店「Toy Fair 2018」設置LEGO Mosaic Maker,各位大細路kidult、LEGO粉絲絕對不能錯過!

尖沙咀「Toy Fair 2018」

「樂高即影即有」肖像LEGO將於1月5日開放予公眾試玩,凡在尖沙咀旗艦店或網上購買LEGO Mosaic Maker產品,並須於網上預約拍照時間,才可在場內攝影區拍照及製作肖像LEGO,大家亦可先於1月4日到網上購買及預約時間。價錢方面,即影肖像LEGO售價為$1,299,價錢雖然唔平,但包保獨一無二,值唔值真係見仁見智!

日期:2018 年1 月5日至14 日

地址:尖沙咀海運大廈玩具“反”斗城旗艦店

網址:www.toysrus.com.hk/lego-mosaic-maker( 更新:網頁已於1月4日12時開通)

直擊倫敦 LEGO 旗艦店「印你個樣」積木試玩報告!

倫敦最新 LEGO 旗艦店去年11月在 Leicester Square 開幕,號稱全球最大,最最最期待的是全球首台「樂高即影即有」機器(Mosaic Maker),可以即場拍攝及製作各人的肖像LEGO,將自己個「貓樣」變成馬賽克樂高(文章底部有片)!

即影大頭!5分鐘變LEGO馬賽克

倫敦旗艦店設全球首台Mosaic Maker,原理就似影證件相,即是於港鐵常常見到那種photo booth,以即影即製方式,造出你肖像的專屬LEGO 馬賽克。有冇咁神奇?我當然九秒九衝去試!

拍攝完成,好緊張啊!!!

相關文章:最新!倫敦LEGO旗艦店 7 大打卡位

記者總評

一幅2D 馬賽克LEGO 索價£99.99/HK950。講真,認就未必一下認到係我,收得呢個價錢,其實應該有多幾種深淺灰色粒粒,就可以精確啲。

整體來講,肉赤就肉赤,其實計落跟不少大盒LEGO 差不多,勝在獨一無二,又是全宇宙唯一一台官方photo booth,鐵粉整番件來供奉啦!

回港即急不及待「拆禮物」,我按照1:1馬賽克圖一粒一粒砌,大約用了90分鐘就完成。睇下以下開箱video啦!

https://www.youtube.com/watch?v=WMZBj2aKLbM

 

倫敦LEGO旗艦店

LEGO Store@ Leicester Square
地址:3 Swiss Court W1D 6AP London
營業時間:星期一至六10:00am-10:00pm,星期日12:00nn-6:00pm
電話:+44 -(0)207-839-3480
交通:地鐵「Leicester Square 」站步行約3分鐘
網址:www.lego.com

睇下倫敦、台灣、日本有咩玩 :)