最鍾意自拍畀「peace」V字手勢的日本妹末日到啦!據日本新聞網站報道,好多人都鍾意自拍影相放上網,當中不少照片都清楚見到樣貌之餘,更有不少人愛擺出V字手勢,洩漏了指紋這重要的個人情報。以現行科技及3D打印技術,網絡罪犯只要一張相片就可以輕易 盜取指紋 !

3米遠偷影V字手勢都能 盜取指紋

總有人會無知地問, 盜取指紋 用來做咩? 閣下iPhone的Touch ID就有指紋識別系統,身分證及護照也有使用生物識別/人臉和指紋識別技術。由於每個人的指紋是獨一無二,終身不變,被人盜用可是相當麻煩! 別以為網上罪犯先識用,之前美國有個6歲的小朋友,趁阿媽瞓覺,偷偷用指紋解鎖在Amazon買咗大量Pokemon玩具。睇你以後仲敢唔敢好似過氣成龍咁影相時擺V字手勢!

男生票選出最心動的女性自拍pose

我不是model,唔擺 V字手勢 影相,動作硬如石頭,雙手唔知點擺?大家可參考之前日本網站,分別找了500名10-20代男生,票選出最讓男生心動的女性自拍pose, V字手勢 完全在榜內冇影,「無辜高抄自拍咬飲管」才讓男生心心眼,緊接的係「牙痛mode」、「單手遮眼」和「萌萌貓爪」pose,正呀,好放心,全部都冇影到手指上的指紋呀!

搣甩V字手勢,學GD、石原里美賣萌pose

男神GD一樣有好多V,不過近排新寵pose改了心心手勢,但大家記得拇指咪露咁多,要遮一半。

AKB小嶋陽菜的心心手勢,一樣把指紋公諸於世,建議大家upload前可用修圖apps加filter或捽矇佢。

小惡魔石原里美自拍pose大把貨,好值得大家參考。

View this post on Instagram

#satomiishihara #ishiharasatomi #石原さとみ #cute #love

A post shared by 石原さとみ (@ishihara_satomi_1111) on