12月走在日本街頭,四周圍都充滿聖誕氣氛。賞靚靚燈飾之餘,當然要帶埋女朋友食節日限定的甜品應下節啦!男士們咪以為「限定」就要荷包大出血,其實在日本不少連鎖便利店都有推出 日本聖誕 主題的甜品,又平又抵食!

必試7仔聖誕老人冬甩

今年話題度最高的,當然要數7仔一系列甜品,當中聖誕老人忌廉冬甩率先推出,單係可愛造型已經攞晒分,包保女友實收貨。以為造型得意就唔慌好味?日本便利店推出的甜品質素一向有保證,咬開冬甩更有滿滿的鮮忌廉,不會太甜太膩,味道好驚喜。

便利店選擇多!仲有小鹿和雪人

7仔同系列中還有馴鹿朱古力慕絲和雪人香橙芝士慕絲等,賣相同樣討好,最適合大頭蝦的男士,臨時臨急要為女友製造驚喜。加上日本網民一致激讚這個聖誕系列好味,而且件件價錢不超過$22。港男終於可以豪氣一次,叫女友任揀任食!

下一頁:日本 人氣杯麵

 

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡