Airbnb上月起新設「預訂行程體驗」的功能,由住宿網踩過界撈埋旅行社,算是創立8年的一大突破!以後除了使用平台訂住宿,仲可以一站式用 Trips 功能找到「在地達人」帶路的行程,如日本茶道、韓妹教化妝等,慳番唔少規劃旅程的工夫。作為Airbnb頭號粉的我,當然忍唔住率先試用,以下精選幾個得意的團和用app貼士,畀大家參考~

text: 字旅航間 | photo: Airbnb

精闢旅行團 古怪獨家

想玩Trips前,請先下載Airbnb個app!因為介面比電腦版好用得多,輸入地點和旅行時間就搵到合適的行程,電腦版反而冇呢個功能。

01| 潮友呃like!2天首爾濕平團

價錢:HK$1,368
吸引位:由韓國時尚潮流app「StyleSharer」創辦人帶路買衫,有得參觀辦公室,分享打入「fat唇」界的心得,mix & match完,仲教學點樣可以喺Ig呃到like。
網上報名:www.airbnb.com/experiences/677


02| 毒毒最愛!2天闖進女僕Café

價錢:HK$1,454
吸引位:女僕Café雖然唔係新嘢,但資深女僕Dianna(下圖左)聲稱可以大爆行內秘密同辛酸,女仔仲可以親身cosplay女僕,閒逛秋葉原,無懼世俗目光,做自己最開心!
網上報名:www.airbnb.com.hk/experiences/768

03| 運動集訓!3天古巴奧運訓練

價錢:HK$960
吸引位:古巴夏灣拿08年憑跨欄贏得奧運冠軍,若果有得跟當地運動員進行特訓,試下跑沙和跨欄等奧運級體驗,達人途中矯正番跑步的呼吸頻率和姿勢,個個都可以做劉翔呀!
網上報名:www.airbnb.com.hk/experiences/518

04| 品味咖啡!3天肯亞Foodie

價錢:HK$2,638
吸引位:由《Capital》雜誌的網編,主力編採東非旅遊及美食。參觀咖啡園,並即試咖啡,最後返出市中心繼續試local街邊食。
網上報名:www.airbnb.com/experiences/187

試行城市 亞洲區得2個

籌劃了兩年的Airbnb Trips,現時僅於12個城市試推,相比起34,000個住宿覆蓋點,實在小巫見大巫!不過新措施確實要循序漸進,測試好質量,先考慮應否擴展至明年目標:50個地點!

亞洲區只有東京及首爾中獎,歐洲區則有巴黎、倫敦及佛羅倫斯,其他國家位於美國、古巴、肯亞等等,對香港人來說甚為偏門!

體驗多 但小眾

體驗被細分為10類,包括運動、戶外、音樂、藝術、美食等等,時間上短則兩個小時,長的會橫跨3天,舉例有滑浪、學整壽司、武士堂、DJ班等等。收費由HK$206至過萬都有,視乎行程複雜性,吸引位是由地膽開班教授,可以慳番網上搵團的時間。

活動涉獵面廣,但並不是大路旅遊行程!

想睇Airbnb介紹,可follow:

Tags :