大浪西灣行山路線|大浪西灣正名為大浪灣,這個大浪灣是在西貢東,和港島南的大浪灣是不同的。由西灣、鹹田灣、大灣和東灣四個海灣組成。 每個海灣都水清沙幼,是「香港的後花園」系列,散步一流,適合情侶及想影靚相的大家,即睇大浪西灣行山路線詳情!即睇GOtrip小編為你精心推薦的2024香港郊遊最新資訊:

13大行山好去處

大浪西灣行山路線


大浪西灣丨介紹
大浪西灣丨交通
大浪西灣丨打卡影相位
大浪西灣丨路線攻略

大浪西灣行山路線丨介紹

陽光沙灘與行山,平坦易行,多茶座又多廁所,CP值奇高!
牛屎出沒注意,同時留意番尾班村巴時間(http://www.i-busnet.com/busroute/resi…)

  • 宜:情侶、一家大細、行山初哥、想影靚相的你、一班麻甩佬(沙灘 你懂的)
  • 忌:追求山景或開揚景色之人、雨季(小心山泥傾瀉)

回到目錄

大浪西灣行山路線丨交通

大浪西灣行山路線
難度 ★☆☆☆☆
長度 ★★★★☆(約12公里)
時間 約五小時
起點

西貢碼頭 > 巴士94/96R > 北潭凹

終點

西灣 > 快船 > 西貢碼頭 或 西灣亭 > 村巴29R > 西貢碼頭

曼谷交通 Jet Lag 名古屋酒店 大浪西灣 西灣地圖
麥理浩徑、西灣地圖(圖片來源:漁護署)

回到目錄

大浪西灣行山路線丨沿途景點打卡位

大浪西灣行山景點 01 | 赤徑

首先會到達第一個景點 — 赤徑,可以瘋狂影相嘅地方!

曼谷交通 Jet Lag 名古屋酒店 大浪西灣 螢幕快照 2016-11-29 下午5.15.21

大浪西灣行山景點 02 | 鹹田灣

經過茶座到達鹹田灣,景觀一流嘅沙灘,行番上去可以睇到鹹田灣全景!

曼谷交通 Jet Lag 名古屋酒店 大浪西灣 螢幕快照 2016-11-29 下午5.26.06

大浪西灣行山景點 03 |西灣小溪

繼續向前行,會經過西灣小溪,可以同溪水玩遊戲。

曼谷交通 Jet Lag 名古屋酒店 大浪西灣 螢幕快照 2016-11-29 下午5.29.47

大浪西灣行山景點 ​04 | 大浪西灣

終於到達終點大浪西灣喇!見到個景咁靚,行咁耐都抵啦!

曼谷交通 Jet Lag 名古屋酒店 大浪西灣 螢幕快照 2016-11-29 下午5.33.08

回到目錄

大浪西灣行山路線丨純文字攻略

  1. 大家可以先喺西貢碼頭集合,再轉搭94/96R到北潭凹落車,入口就會喺你對面喇!
  2. 約5分鐘:你就會見到一條冇路牌嘅分岔路,右邊係一個上梯級路段,請直行。
  3. 約20分鐘:有路牌,左邊往黃石碼碩,右邊往鹹田,請轉右。
  4. 約35分鐘:右邊係小路,直走係麥理浩徑方向,請直走。
  5. 約40分鐘:左轉就係第一個景點-赤徑,直走繼續行程。
  6. 約55分鐘:第一個洗手間。
  7. 約1小時5分鐘:有路牌,左轉(不明),直走往鹹田,請直走。
  8. 約1小時10分鐘:左轉(不明),直走係麥理浩徑方向,請直走。
  9. 約1小時40分鐘:左轉上蚺蛇尖,直走往鹹田(開始落山路段),請直走。
  10. 約2小時:第一間茶座。
  11. 約2小時25分鐘:有路牌,右轉往西灣,左轉往鹹田灣,請左轉(雖然右轉先係正式路段,但難行同長好多,所以極力推介左轉,我行過所以我知道)。
  12. 約2小時40分鐘:茶座三號,海風士多,嘢食較多選擇。
  13. 約3小時10分鐘:離開海風士多,過咗獨木橋後,右轉沿住沙灘行,行十分鐘左右就會見到有梯級上山。
  14. 約3小時55分鐘:落山後見到小溪,踏住碎石過小溪後往左行,沿沙灘行約10分鐘,右手邊會有梯級接上石屎路。
  15. 約4小時10分鐘:到大浪西灣(搭船返西貢碼頭)。
  16. 到達大浪西灣可以搭船返西貢碼頭,亦可以選擇行多一段去西灣亭搭村巴29R返西貢。不過,由於今年2016年5月尾發生過一次嚴重嘅山泥傾瀉令村巴停駛,所以要再行多一個小時出北潭涌先有巴士搭。

圖片來源:漁護署