【破邊洲行山路線】破邊洲由萬宜東壩作起點,於香港地質公園範圍內,路線不易行,頗多分支路。行破邊洲的難度很高,如果是行山初哥要考慮清楚才前往。這一帶的地質於約1億年前嘅侏羅紀時期形成,當時有多次火山爆發,熔岩同火山灰積聚,造成六角石柱的地質。直到現在破邊洲的懸崖及海島,仍能清楚欣賞到這種獨特的石柱。

破邊洲

難度:★★★★
長度:★★☆☆☆
時間:約六小時(包括大量休息遊玩影相時間)
起點:西貢市〉的士〉萬宜水庫東壩
終點:萬宜路〉的士〉西貢市

路線特色 :
路線特色 : 嘆・宏偉地貌,沿路不斷感嘆大自然鬼斧神工之力。
沿途環境一絕,大部分時間都有一望無際嘅海景,更有多個沙灘及石灘遊玩。
唯難度頗高,分支路亦多,謹記盡量著長褲,以防長草樹枝刮腳。

宜:影靚相、影山景、沙灘愛好者、三五知己、一班麻甩佬。
忌:行山初哥、身體唔靈活之人、路盲。

沿途景點

01 | 破邊洲的十字架

路線不容易行,而且頗多分支路,由萬宜東壩作起點,記住第一個checkpoint--破邊洲的十字架,坐下影下相已經用咗一個鐘!

02 | 檢豬灣

離開十字架1:36pm嗰陣由斜路行落去可以去到檢豬灣,近距離欣賞到六角斷柱,但作者就錯過咗。

dfhd

03 | 七重石灘

一路行到2:09pm就去到七重石灘-一個好多圓碌碌石頭嘅泳灘,可以玩片石!

hkfdk

04 | 白腊灘

泳灘行番上去,好快就會喺2:49pm見到白腊灘,但就好多垃圾……

ghkfh

05 | 白腊灣

離開受到污染嘅白腊灘,3:33pm就會到水清沙幼嘅白腊灣,人少少唔會好迫。

tjdjdt

去片!