話咁快又嚟到第四集啦,今次就介紹 三重縣 嘅食食食之旅,仲要食完之後有個幫助消化嘅地方!仲等啊,立即為大家介紹番4間店鋪!

01|海女炭燒海鮮:海女小屋 はちまんかまど

呢到係一群日本海女的地區,佢地會幫你燒新鮮海鮮啊,仲會一邊跳舞一邊幫你燒添!最重要係可以係出發到呢個島嘅時候一睹海女的威姿,仲可以一試海女的傳統海裝,無論男女都得嫁!

一群海女笑好友善地服務各位~海鮮一熟就立即遞比客人,有聽講係有微微既炭火味道。

全部海鮮都係海女每日新鮮捕獲,真係食到最新鮮的日本海鮮!海女仲會跳舞添~

海女小屋 はちまんかまど

地址:鳥羽市相差町1094
網頁:http://amakoya.com/

02|松阪牛壽喜燒懷石料理:松燈庵

日本傳統的懷石料理,出名環境好加食物都好好食!其實都係日本「chill」的表表者,一邊望住個境又一邊食住高級日本料理,根直係神一般的享受,去得日本又點可以放過呢個機會!

每款食品都好精緻,集合左三種感觀既享受!

其實呢間野既價格都唔算貴,¥2500就有以上咁多食物選擇,係咪好抵食呢~

松燈庵

 

營業時間 : 11:00-15:00 (夜晚需預約)(逢星期三休息)
電話: 0598-23-0657

地址:松阪市殿町1360

網頁:http://shoutouan.com/index.html

03|迴轉牛燒肉店:一升びん ( 宮町店 ) 

日本好多店都有迴轉,但迴轉燒肉店,你又見過未?好似平時香港既迴轉壽司店咁,每隻碟既顏色都有唔同既價錢。係呢間店入面就又有食又有得玩!

仲有一些係一set既套餐,全部牛都係日本產地嫁,所以可以好好享受日牛的脂肪分佈啦!

即場示範究竟點樣運作,咁就唔洗擔心語言不通啦,做定功課先去啦!

一升びん ( 宮町店 )

營業時間 : 17:30-21:30(星期一至五)/12:00-15:00/16:30~21:30 (星期六、日、節日)

電話:0598-50-1200

地址:松阪市宮町字堂ノ後144-5

網頁:http://www.issyoubin.com/

04|砂鹽風呂:サンドセラピー 砂羽

食完好食既野就應該要搵幫助消化既地方啦,呢到就好適合啦!因為呢到用沙既熱力幫助身體既新陳代謝,去得旅行就當然要享受一下香港無既享受啦~

呢個係砂鹽既沙池,只要躺係沙池入面,咁就會好舒服嫁啦!

事實上,都會太熱而出曬汗,但都感受到身體內既毒素就此排出。

サンドセラピー 砂羽

營業時間 :10:00-21:00 (逢星期五休息)
電話:059-252-1007
地址:津市榊原町1354-3
網頁:http://www.sunaburo.jp/

最新的日本入境要求詳情?

在入境日本前,建議先用Visit Japan Web完成一部分檢疫手續,便能更快速地入境日本,即睇使用教學,例如註冊步驟及同行家人如何填寫等,以及買定日本電話卡