上月在台北發現一間排隊甜品cafe Petit Doux.微兜Café Bistro,王牌芝士爆漿pancake紅到飛起,訂枱都要早2日先有位,無他,一次過滿足芝士、爆漿兩個願望,令人難以抗拒!今次難得入場,我就試了3款口味:蜂蜜杏桃味(原味)、士多啤梨味及搶先食季節限定口味蘭姆葡萄pancake!邊款最好味?一於睇下我嘅試食報告啦!

撰文:Joanne@阿妹今晚去旅行|攝影:Twotung

論爆漿效果都係原味最壯觀,pancake暗藏麻糬勁邪惡,不過一個人啪一個實在too much!我就鍾意士多啤梨味多啲喇!酸酸甜甜好鬼正,加埋煙韌麻糬同勁鬆軟pancake,好食到灑花瓣!至於rum酒香蕉pancake,rum酒味 實在太濃烈,同pancake一齊食就有點唔夾囉……雖然價錢唔算平,不過又真係好好食,下次去台北,一定會encore~!

店家不時推出季節限定口味,今年春天曾推出櫻花檸檬味,甫推出更大排長龍!來到秋冬季,大廚就帶來蘭姆葡萄味,不論pancake還是配料都散發濃郁rum酒香,餡料除有芝士及麻糬,更加入台灣甜品常見的仙草,口感豐富,相信陪女士入場的男士會非常喜歡!

Petit Doux.微兜Café Bistro
地址:大安區信義路二段198巷7之3號
電話:+886 2 2395 1336
fb專頁:Petit Doux.微兜Café Bistro