7月時出過一篇《俄美女6大因素最愛中國男》,講中國男去到俄羅斯立刻吸引俄妹垂青。而最近更有報道指,最近有唔少 中俄相親 成功例子,原來俄妹要爭贏中國男,一啲都唔易!

撰文:肥比(原文刊於《經濟一週》)

英國《每日郵報》報道,中國單身富商為了認識白皮膚藍眼睛的俄妹,不惜花數萬港元報名費,參加俄羅斯西伯利亞相睇團。例如去年的相睇團,在席的只有6男25女,中國男即時變搶手貨!舉辦相睇團的俄羅斯婚姻介紹所OCD中心發言人表示,單是一次聚會已造就兩對情侶。

根據資料,中國實施一孩政策後,中國男多女少問題嚴重,以120男對100女,男比女多出近3,400萬人。男人能否成功娶妻,與是否有錢關係不大。但俄羅斯正正相反,因為不少男人在第二次世界大戰戰死沙場,男女比例是85對100。

相睇團看來非常成功,撮合多段跨國情緣。但除了因為supply and demand問題,為何俄妹會鍾情中國男?原來俄妹覺得中國男較俄羅斯男人更懂得尊重女性,更認為中國男真心希望想娶妻認真發展,天時地利人和,難怪成為「搶手貨」。

數萬元參加一個中俄相親團,大家又有冇興趣?

資料來源:英國《每日郵報》新聞

下一頁:有咩條件先娶到俄妻?