上次去到沖繩石垣島,第一時間衝去便利店睇下有咩又平又正的零食!於旺區地標「石垣離島碼頭」已有不少手信賣,行5分鐘左右即可搵到FamilyMart或是Coco便利店, 雪糕、飯糰、杯麵都有沖繩限定版,吃貨恩物!

 

採訪:

第1位 紫薯撻雪糕

紫薯撻 於沖繩地區無人不曉,化身雪糕真係好wonderful,Meiji出品,與元祖「御菓子御殿」合作!一打開是浪漫紫色,一嘢膠叉到底即見到杏色餅底,不過是餅底味雪糕,非如 紫薯撻 真身的曲奇底,哈。整個散發淡淡紫薯香,不會太甜,好正!

 

第2位 鹽雪糕

沖繩特產鹽,亦都做了雪糕,Meiji與當地名店「琉球銘菓」crossover,香草雪糕好滑,我仲食到有淡淡酒香,好特別!

 

第3位 沖繩杯麵

沖繩拉麵與一般拉麵不同,而不同小島亦有不同拉麵,有些比較扁身。呢款沖繩限定杯麵勉強過得去,加脫水紅薑,湯底有點像中華拉麵。

第4位 鹽飯糰

一定要吃便利店飯糰,這是窮遊精神!海鹽味飯糰不會好鹹,因沒有易壞肉餡,我買了2個翌日上船出海充飢,不錯的!

第5位 牛奶寒天柑桔布丁

FamilyMart出品,睇到個樣,我覺得自己好勇於嘗試,有點太甜,配上柑桔食唔慣。

 

睇埋其他好玩報道: